۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۴۳۲۳۲
نادران:

باید به قاضی پرونده رحیمی مدال شجاعت داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم تقدیر از فعالان مقابله با فساد اقتصادی گفت: باید از مقام معظم رهبری که بانی و پیگیر مفاسد اقتصادی بودند تشکر و قدرانی کرد.
دکتر الياس نادران، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از تقدیر از فعالان سیاسی و رسانه ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی  که به همت انجمن روزنامه نگاران مسلمان هفتم بهمن ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، گفت: ما معتقد هستیم که مجازات حکم صادره شده برای مجرم پرونده فساد اقتصادی اخیر می بایست بیش از این باشد، اما تشخیص قوه قضاییه بر همین حکم اعلام شد.
 
وی با اشاره به اینکه دیگر پرونده های این مجرم اقتصادی مفتوح است، اظهار کرد: امیدواریم که مبارزه با فساد اقتصادی به نتیجه برسد، چرا که فساد اقتصادی نا امنی سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی را نیز به دنبال دارد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما معتقد هستیم که این فساد اقتصادی سازمان یافته بود و علیرغم وجود موارد گوناگون از اینگونه فسادها از سوی صاحب منصبان سیاسی این نخستین بار بود که چنین حکمی صادر می شود.
 
نادران گفت: اگر قرار است که مدال شجاعتی داده شود باید به قاضی پرونده اخیر که در محکومیت معاون اول رییس جمهور سابق داده شود که با وجود فشارها حکم خود را صادر کرد.
 
 وی با بیان این که فساد می تواند دستمایه تخریب مسوولان پاکدست و زحمتکش نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد، اظهار کرد: نباید وجود فساد به عنوان یک بهانه برای اتهام زنی دشمنان و رسانه های خارجی مورد استفاده قرار گیرد.
 
 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ما به حق مدعی هستیم، خاطرنشان کرد: ما به دنبال یک حکومت اسلامی منطبق با آموزه های دینی وشرعی هستیم؛ به همین دلیل باید دقت و حساسیت در مبارزه با مفاسد صاحبان قدرت نسبت به سایرین بیشتر باشد .
 
نادران با بیان این که، فساد نباید در کشور با سیاه نمایی همراه باشد، اظهار کرد: موضوع فساد در همان حدی که هست باید پرداخته شود و نباید در این جریان بزرگ نمایی به منظور استفاده تبلیغاتی  استفاده دشمنان علیه نظام صورت گیرد./818/پ203/ج
 
ارسال نظرات