۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۴۴۱۱۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

موفقیت انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، انقلاب اسلامی ایران را حاصل خون شهدای بزرگوار دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران که با اهداف آزادی، استقلال‌خواهی و آرمان‌گرایی بر دو اصل اسلامیت و جمهوریت شکل گرفته است.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام ولی نظرپور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، صبح امروز در مراسم یوم الله 12 بهمن در اردبیل، گفت: جمهوری اسلامی ایران که با اهداف آزادی، استقلال‌خواهی و آرمان‌گرایی شکل گرفته با تکیه بر 2 اصل اسلامیت و جمهوریت الگوی جدید و کارنامه‌ای منحصر‌به فرد در برقراری و استقرار نظام مردمی ارائه کرده که این خود اسباب خشم و عصبانیت دشمن را فراهم کرده است.

 

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب، ایران اسلامی مورد سخت‌ترین هجمه‌ها و تهدیدهای داخلی و خارجی قرار گرفت به طوری که عده‌ای در داخل و جبهه استکبار در خارج از کشور سعی کردند تا مسیر این ملت و کشتی با عزت و پرتوان جمهوری اسلامی ایران را از مسیر خود خارج کنند تا شاید با برخورد با صخره‌ای سخت این حاکمیت الهی و اسلامی با شکست و نارسایی‌ روبه‌رو شود.

 

حجت الاسلام نظرپور، تصریح کرد: در برابر همه هجمه‌ها و تهدیدهایی که دشمنان تدارک دیده‌اند نظام اسلامی ما در بهترین شرایط امروز اقتدار و صلابت خود را حفظ کرده که همه آن را مدیون خون شهدایی است که با بی‌باکی و نترسی در میدان‌های جهاد حاضر شده و دشمن را به زانو درآوردند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ما به برکت خون شهدا امروز انقلاب اسلامی را در بالاترین سطح در عرصه‌های داخلی و خارجی شاهد هستیم و در حالی که سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که این انقلاب با گذر از طوفان‌ها و امواج سخت توانسته با صلابت تمام روی پای خود بایستد و یکی پس از دیگری کید دشمنان را خنثی کند.

 

حجت الاسلام نظرپور در پایان عنوان کرد: نخستین روز ایام‌الله دهه‌فجر که به نام حفظ دستاوردهای نظام اسلامی نامگذاری شده با تجدید بیعت با شهدا و آرمان بلند آن‌ها سعی داریم تا برای همیشه از این انقلاب و دستاوردهای عظیم آن صیانت کنیم که در این عهد و پیمان خود همواره برقرار خواهیم بود./937/پ203/ب4

ارسال نظرات