۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۲۴۴۲۵۷
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

انقلاب اسلامی برگزفته از فرهنگ و مکتب قرآن است

خبرگزاری رسا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران محصول آموزه‌های قرآن کریم است، گفت: تشویق مردم به اجرای قسط و عدل، جهاد، ایستادگی در برابر طاغوت‌ها و فلسفه و سیاست پیامبران از آموزه‌های قرآن است که در انقلاب اسلامی ایران کاملاً مشهود است.
نصرالله شفيعي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، نصرالله شفیعی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در همایش فرهنگی قرآنی والفجر بوشهر با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران محصول آموزه‌های قرآن کریم است، گفت: تشویق مردم به اجرای قسط و عدل، جهاد، ایستادگی در برابر طاغوت‌ها و فلسفه و سیاست پیامبران از آموزه‌های قرآن است که در انقلاب اسلامی ایران کاملاً مشهود است.

 

وی افزود: انقلاب ما زاییده فرهنگ قرآنی است و هر چه ‌بهتر تلاش کنیم  تا فرهنگ قرآنی را در تمام روزهای انقلاب و در تمام صفحات جامعه بگسترانیم.

 

شفیعی اظهار داشت: امروز با وجود توهین‌هایی که دشمنان اسلام به پیامبر عظیم الشان(ص) کرده‌اند هنوز کتاب قرآن یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در کتاب‌فروشی‌های کشورهای اروپایی است.

 

وی ادامه داد: این کلام خداوند در قرآن است که آن‌ها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند، اما نور خداوند خاموش نمی‌شود، هرچند دشمنان را خوش نیاید و بر اساس وعده خداوند، این نوید وجود دارد که انشا الله حاکمیت از آن مستضعفان و صالحان خواهد بود.

 

شفیعی بابیان این‌که کسی که شاگرد مکتب قرآن است، در قاموس او ناامیدی و ترس از طاغوت راه ندارد، افزود: امام راحل(ره) به‌عنوان کسی که حرکتش مبتنی بر قرآن بود، از زمانی که مبارزه را شروع کرد تا زمانی که به پیروزی رسید و حاکمیت الله را در نظام جمهوری اسلامی تشکیل داد، لحظه‌ای و اندکی تردید نکرد و همواره قاطع و محکم ایستاد و تهدید ابرقدرت‌ها نتوانست ذره‌ای امام را به عقب‌نشینی وادارد که همه این‌ها در پرتو آموزه‌های مکتب قرآن بود.

 

وی در پایان گفت: بنابراین برای اینکه انقلاب اسلامی تداوم پیدا کند و انشا الله انقلاب اسلامی ایران به انقلاب حضرت مهدی(عج) پیوند بخورد، ما باید به قرآن متوسل شویم./846/پ202/ب6

ارسال نظرات