۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۴۶۷۲۳
در قم؛

مراسم حمایت از انقلاب مردم بحرین برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مجمع جهانی اهل بیت(ع) با همکاری نهادهای دیگر، سلسله مراسمی را در شهرهای مختلف در جهت گرامیداشت شهدای انقلاب بحرین برگزار می‌کند.
انقلاب بحرين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجمع جهانی اهل بیت(ع) با همکاری نهادهای دیگر، سلسله مراسمی را در شهرهای مختلف در جهت گرامیداشت شهدای انقلاب بحرین برگزار می‌کند.

 

در این گزارش آمده است؛ این مراسم در قم از سوی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با همکاری آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) و با حضور مراجع، علما و مردم شهیدپرور برگزار می‌شود.

 

گفتنی است؛ این مراسم 25 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در حرم حضرت حضرت معصومه(س) شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 

شایان ذکر است؛ بیش از چهار سال است که مردم مظلوم بحرین برای احقاق حقوق حداقلی خود اعتراضات مسالمت آمیزی را آغاز کرده‌اند؛ اما دشمنان قرآن و عترت که یوغ نوکری شیطان و استکبار را برگردن دارند انواع و اقسام جنایات را درباره این مردم مظلوم مرتکب شده و می‌شوند.

 

همچنین چنان که در گزارشات آمده است؛ تا امروز صدها نفر شهید، مجروح و قطع عضو شده‌اند؛‌ تعداد زیادی از مساجد تخریب شده و قرآن‌ها سوزانده شده است و زنان و دختران مسلمان مورد هتک حرمت قرار می‌گیرند.

 

در پایان لازم به ذکر است؛ تعدادی از علما و مردم در زندان‌ها به سر می‌برند و بسیاری از مسلمانان که با دست خالی در برابر این ظالمان و ایادی استکبار سینه سپر کرده‌اند نیز در معرض تهدید و شکنجه قرار دارند./908/پ202/س

ارسال نظرات