۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۵۰۴۸۴
مدیرکل کمیته امداد لرستان خبرداد؛

کمک مالی دفتر رهبر معظم انقلاب به هفت مرکز نیکوکاری در لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل کمیته امداد لرستان کفت: دفتر رهبر معظم انقلاب به هفت مرکز نیکوکاری در لرستان کمک مالی کرده است.
جشن نيکوکاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد حسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور، صبح امروز، با حضور در پایگاه جشن نیکوکاری که در محل قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد دایر شده بود، گفت: کمک به نیازمند یک وظیفه دینی است.

وی با اشاره به برپایی پایگاه های جشن «اکرام فاطمی، شور نیکوکاری» در خرم آباد بیان داشت: زحمات کمیته امداد لرستان جای قدردانی دارد.

مقیمی با اشاره به شرایط مالی برخی افراد جامعه یادآور شد: برخی به سبب مسائل گوناگون و مشکلات نمی توانند امکانات لازم زندگی را برای خویش خریداری کرده و داشته باشد.

وی با تأکید بر ضرورت کمک به نیازمندان عنوان داشت: دیگر افراد جامعه باید کمک به نیازمندان را مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه تصریح کرد: افرادی که دارای تمکن مالی هستند باید کمک کنند تا این قشر بتوانند از این شرایط عبور کنند.

مقیمی خاطرنشان کرد: امید است با مشارکت در جشن اکرام فاطمی، شور نیکوکاری بتوانیم شرایط بهتری را برای زندگی این قشر از جامعه فراهم کنیم.

رشد 20 درصدی کمک های مردمی

ولی الله منتظری، مدیر کل کمیته امداد لرستان، در ادامه با بیان این که در بیست و پنجمین جشن نیکوکاری در استان 250 پایگاه کمک های مردمی دایر شده است، گفت: کمک های مردم لرستان20 درصد افزایش یافته است.

وی بیان داشت: دفتر رهبر معظم انقلاب شش میلیون تومان به هفت مرکز نیکوکاری استان لرستان کمک کرده است.

منتظری با بیان این که اوقاف و امور خیریه لرستان 20 میلیون تومان در جشن نیکوکاری کمک کرده است، افزود: بسیج سازندگی نیز 12 باب منزل مسکونی برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد با صرف اعتبار240 میلیون تومان، احداث خواهد کرد./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات