۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۵۱۲۴۹
فرمانده تیپ امام صادق:

کج‌اندیشی نسبت به ولایت فقیه ناشی از عدم اعتقاد به مبانی انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده تیپ امام صادق(ع) گفت: برخی از مسؤولان و روشن فکران دین را از آزادی جدا می‏کنند و سعی دارند که ولایت فقیه را از حکومت جدا کنند و این طرز فکر خود را اختلاف سلیقه می‏دانند در صورتی که این عدم اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام حسين طيبي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره شهدای روحانی استان همدان با حضور سردار همدانی در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر امروز برگزار شد.

 

حجت‏الاسلام حسین طیبی فر فرمانده تیپ امام صادق(ع) با اشاره به آیاتی از سوره سبا گفت: قرآن در قصه سبا می‏فرماید خداوند هوش بسیار زیادی را برای این قوم قرار داد که توانستند سد عظیمی را بر روی سیل بسازند که باغ‏های پرباری را رغم بزنند.

 

وی در ادامه افزود: از ویژگی‏های مردم سبا تقوا و کم اشتباهی آنها بود و زندگی بسیار پر نعمتی را داشتند اما همین مردم باهوش و با تقوا وقتی که از خود، خداوند و نعمت‏ها اعراض کردند خداوند همه چیز را از آنها گرفت.

 

فرمانده تیپ امام صادق(ع) ابراز داشت: وقتی مردم سبا در مستی نعمت غرق شده بودند از دشمن خود غافل شدند و بعد از جاری شدن سیل عظیم همه سرسبزی کشور خود را از دست دادند.

 

وی اظهار داشت: در صدر اسلام نیز که امت اسلامی به نعمت و حکومت رسیده بودند، امت نیز سر از اعراض و اعتراض در آوردند و به همین علت پیامبر(ص) در روز غدیر نسبت به معرفی امام امت از خداوند خواست که این تکلیف را از ایشان معاف دارد.

 

حجت‏الاسلام طیبی فر با اشاره به حدیث غدیر خاطر نشان کرد: پیامبر(ص) در خطبه غدیر می‏فرماید این‏که از خداوند خواستم که مرا از این کار معاف بدارد علم من به قلت متقین، کثرت منافقین، وجود ملامت کنندگان و استهزا کنندگان اسلام بود.

 

وی اظهار داشت: همین امر باید در انقلاب اسلامی نیز رعایت شود و ما باید آگاه باشیم که نعمت‏های ناشی از پیروزی انقلاب و موفقیت‏های بسیار جوانان مسلمان کشور نباید باعث این شود که ما در مستی جاه و مقام و ثروت غرق شویم و لب به اعتراض بگشاییم.

 

وی در پایان تأکید کرد: برخی از مسؤولان و روشن فکران دین را از آزادی جدا می‏کنند و سعی دارند که ولایت فقیه را از حکومت جدا کنند و این طرز فکر خود را اختلاف سلیقه می‏دانند در صورتی که این عدم اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی است./1329/پ202/ف

ارسال نظرات