۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۲۵۳۴۵۳
رییس اداره تبلیغات محمودآباد:

تحقق شعار سال نیازمند تقویت اعتماد متقابل دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد گفت: تحقق شعار سال رهبری نیازمند تقویت حس اعتماد متقابل دولت و ملت است که باید این امر مهم را روز به روز تقویت کرده و گسترش دهیم.
همدلي و همزباني

حجت الاسلام سید عبدالله حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با گرامی داشت فرارسیدن سال 94 و نام گذاری این سال از سوی رهبر مظعم انقلاب اسلامی به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: باید تلاش و اهتمام ما در راستای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب باشد.

 

وی با تاکید بر این که همه نام گذاری های سال جدید از سوی مقام معظم رهبری هدفمند و با توجه به شرایط کشور و اوضاع بین المللی است، بیان داشت: اگر همه دستگاههای اداری و غیر اداری با رهبر معظم انقلاب همدل و همراه باشند به طور یقینی و عملی ملت نیز همدلی و همزبانی خواهد داشت.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این که ملت ایران همواره در عرصه های مورد نیاز انقلاب حضوری فعال داشته است، تصریح کرد: ملت ایران همیشه با همراهی در تمام صحنه ها چون 22 بهمن، روز جهانی قدس، نهم دی و اربعین حسینی بی نظیرترین همدلی را داشته است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد، خاطرنشان کرد: ملت ایران با بصیرت و هوشیاری خود در صحنه های مورد نیاز انقلاب حضوری بی بدیل در همدلی و همزبانی آفریده است.

 

وی با تاکید بر این که آغاز سال جدید همزمان با ایام فاطمیه بوده است، گفت: فرهنگ سازی از اصلی ترین و مهم ترین راهبرد و راهکارهای مقام معظم رهبری در نام گذاری سال ها است.

 

حجت الاسلام حسینی، ادامه داد: دولت باید در راستای وحدت فرهنگ سازی انجام دهد همان طور که مقام معظم رهبری در چند سال اخیر بعد از فتنه 88 دغدغه شان بر همدلی و همزبانی دولت و ملت بوده و نام گذاری امسال نیز بر همین مبنا صورت گرفت.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد با تاکید بر این که مصونیت کشور وابسته به حضور مردم است، افزود: کم شدن فشارهای دشمنان به علت وابستگی به حضور مردم و اتحاد و انسجام مردمی با نظام و دستگاه جمهوری اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: تحقق شعار سال رهبری نیازمند تقویت حس اعتماد متقابل دولت و ملت است که باید این امر مهم را روز به روز تقویت کرده و گسترش دهیم.

 

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر این که ملت ایران به انصاف دلبستگی خود را در زمینه های گوناگون و به صورت عملی نشان داده است، گفت: ملت ایران هر جا احساس کرد نظام و انقلاب مورد هجمه های دشمنان قرار دارد جلوتر از مسوولان وارد صحنه شده است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات