۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۵۵۷۹۴

برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی حرم حضرت معصومه در 20 شهر کشور

خبرگزاری رسا ـ مسابقات کتاب‌خوانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(ص) به صورت هم‌زمان در هر ماه در 20 شهرستان و مرکز استان در کشور برگزار می‌شود.
حکمت هاي نهج البلاغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسابقات کتاب‌خوانی آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) هم‌زمان با آستانه در 20 شهرستان و مرکز استان به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

 

در این مسابقات آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در شهرستان‌هایی که 50 عضو مایل به ثبت نام و شرکت در مسابقات کتاب‌خوانی آستانه هستند را تحت پوشش قرار داده و جزوه‌های مسابقه و کتاب‌ها را برای آن‌ها از طریق رابطان شهرستان ارسال کرده و به افراد برنده جوایزی به قید قرعه اهدا می‌کند.

 

همچنین در حال حاضر مسابقه گنج یابی «حکمت‌های نهج‌البلاغه» ویژه نوجوانان در آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) در حال برگزاری است و علاقه‌مندان چه نوجوانان و چه سایر گروه‌های سنی می‌توانند برای ثبت نام در این مسابقات به مقبره شهید مفتح در صحن امام رضا (ع) واحد مسابقات مراجعه کنند و همچنین خواهران هم می‌توانند برای ثبت نام در این مسابقات به رواق حضرت خدیجه (ع) واحد معاونت فرهنگی خواهران مراجعه کرده و جزوه‌های مسابقه را دریافت کنند.

 

لازم به ذکر است، که مسابقات آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه به صورت ماهانه و با توجه به مناسبت‌ها برای گروه‌های مختلف سنی طراحی شده و سفر به عتبات، جوایز نقدی، تبلت و جوایز ویژه دیگر، بخشی از هدایای اهدایی به شرکت کنندگان در مسابقات کتاب‌خوانی آستانه است و اضافه بر این مسابقه ملی ثقلین به صورت تخصصی در حال حاضر در آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در حال برگزاری است./837/ت303/س

ارسال نظرات