۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۵۵۹۷۳
نماینده مردم رباط کریم در مجلس:

سیاست دشمن ایجاد شکاف بین دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمنان ما سعی می‌کنند بین دولت و ملت شکاف ایجاد کنند و این فاصله را بهانه‌ برای اعمال سیاست‌های سلطه‌طلبانه خود قرار دهند.
نکو

ابراهیم نکو نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نام‌گذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری، گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت یکی از نیازهای امروز جامعه  ما بود که رهبر معظم انقلاب به درستی به آن اشاره کردند.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری با این نام‌گذاری ملت و دولت را برای سازندگی و پیشبرد برنامه های مهم و کلان کشور آماده می سازند، زیرا در شرایط امروز جامعه ما بیش از گذشته نیاز به همدلی و همگرایی سازنده دارد.

 

رفع مشکلات کشور با همدلی و همزبانی ممکن است

 نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد:  اتحاد و همدلی می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را مرتفع سازد اگر اتحاد نداشته باشیم ناکامی‌های زیادی متوجه دولت و ملت ما می‌شود.

 

 نکو در ادامه گفت: در گذشته هر جا همدلی و اتحاد به طور کامل وجود داشته موفقیت‌های بزرگی حاصل شده است ما این همدلی و اتحاد را در دوران 8 سال دفاع مقدس و همین‌طور بعد از جنگ که دوران سازندگی بود تجربه کردیم، اما هر زمانی که از هم فاصله گرفتیم ضرر کردیم.

 

در سال جاری ضرورت همدلی و همزبانی بیشتر است

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی و با توجه به مسائلی که دولت در پیش رو دارد ضرورت این مسئله بیشتر احساس می‌شود این نام‌گذاری به این معنا نیست که وحدت و همدلی وجود ندارد بلکه به این مسئله کمتر توجه شده است.

 

 نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، افزود: در شرایط امروز کشور ما با توجه به مسائل داخلی و بین‌المللی همدلی و همزبانی دولت و ملت ضروری‌ترین و بهترین راه حل مسائل و مشکلات است.

 

مردم ما قابل اعتمادترین مردم دنیا هستند

نکو با اشاره به کرامت مردم ایران اظهار داشت: مردم کشور ما همیشه در عرصه‌های مختلف در کنار دولت بوده و قابل اعتمادترین مردم دنیا هستند، در مقابل دولت نیز باید با همدلی و همزبانی اعتماد مردم را جلب کند.

 

وی افزود: زمانی‌که دولت در بهبود معیشت، ارتقاء سطح فرهنگی جامعه و رفع مشکلات و نیازهای مردم اقدام کند این خدمات دولت به مردم سبب اعتماد آنها می‌شود و به این ترتیب همدلی و همزبانی شکل می‌گیرد.

 

از اهداف دشمن ایجاد شکاف میان دولت و ملت است

 نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آثار و نتایج همدلی و همزبانی در ناکامی دشمن عنوان کرد: متاسفانه دشمنان ما سعی می‌کنند بین دولت و ملت شکاف ایجاد کنند و این فاصله را بهانه‌ برای اعمال سیاست‌های سلطه‌طلبانه خود قرار دهند در کشورهایی که توانستند این فاصله را ایجاد کنند بیشتر به اهداف خود رسیدند.

 

 نکو افزود: در کشور ما در برخی مقاطع این فاصله به وجود آمده اما بلافاصله با هدایت‌های مقام معظم رهبری و وحدت بین مسئولان و مردم دشمنان ناکام ماندند، بنابراین وقتی همدلی ایجاد شود دشمن نه تنها نمی‌تواند به اهداف خود برسد بلکه جرات حرف زدن را هم نخواهد داشت.

 

وی با اشاره به نتایج مثبت همدلی و همزبانی بیان داشت: از جمله آثار و نتایج همدلی پیشبرد اهداف انقلاب، پیشرفت برنامه‌های جاری دولت و در کل پیشرفت کل کشور در همه عرصه‌ها می‌باشد.

 

نمایندگان و اصحاب رسانه می‌توانند نقش موثری بین دولت و ملت داشته باشند

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه گفت: امروز همه ما باید در راستای تقویت همدلی و همزبانی حرکت کنیم در مرحله اول دولت می‌تواند گام‌های اساسی در این زمینه بردارد و در مراحل بعدی مردم هم باید به دولتمردان اعتماد کنند.

 

نکو افزود: مجلس و رسانه‌ها نیز می‌توانند در ایجاد همدلی و همزبانی بین دولت و ملت نقش موثر و سازنده‌ای داشته باشند نمایندگان و اصحاب رسانه به عنوان واسطه بسیار مهم بین نیازهای مردم و توانمندی‌های دولت می‌توانند نقش ایفا کنند.

نباید از نقد منصفانه فرار کرد

 

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که نقد باید منصفانه باشد، خاطرنشان کرد: به طور قطع نقد منصفانه مورد قبول همه قرار می‌گیرد امروز نباید از نقد منصفانه حتی اگر تلخ باشد فرار کرد دولت یازدهم این ظرفیت را دارد که نقد منصفانه را بپذیرد اما نقدکنندگان نیز مراقب باشند که در نقد خود کسی را تخریب نکنند./807/ت302/ش

ارسال نظرات