۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۲۶۳۰۱۵
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

فتح خرمشهر نشانه قدرتمندی مردم غیور ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله سلیمانی فتح خرمشهر را نشان از قدرتمندی مردم غیور ایران اسلامی خواند و گفت: فتح خرمشهر نقطه اتصال بین حرکت پدافندی و آفندی نظام و همچنین تداعی گر جنگ احزاب در صدر اسلام بود که نظام اسلامی را از موضع دفاعی به موضع تهاجمی رساند.
آيت الله سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ضمن تبریک اعیاد شعبانیه حضور خانواده‌های معظم جانبازان و آزادگان سرافراز و همچنین مسؤولان خدوم نظام اسلامی را گرامی داشت و گفت: ماه شعبان قبل از پیدایش اسلام بود اما نبی مکرم اسلام ظرفیتی به این ماه داد که برای بندگان حق بستر سازی ضیافت حق شود.

 

وی افزود: فتح خرمشهر نقطه اتصال بین حرکت پدافندی و آفندی نظام و همچنین تداعی گر جنگ احزاب در صدر اسلام بود که نظام اسلامی را از موضع دفاعی به موضع تهاجمی رساند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان فتح خرمشهر را نشان از قدرتمندی مردم غیور ایران اسلامی خواند و بیان داشت: خرمشهر از نگاه صدام تکریتی به قدری در موانع قرار داشت که عربده کشان در کاخ رییس جمهوری و جلوی دوربین اعلام داشت اگر ایرانیها بتوانند خرمشهر را باز پس بگیرند کلید فتح بغداد را به خدمت ایرانیها تقدیم خواهم کرد.

 

وی افزود: ایرانی ها توانستند سلحشوری و دلاورمردی خود را با نیروهای مسلح و قوای دفاعی این نظام نشان دهند و با وحدت مردمی، دست در دست هم با رهبری امام امت همه موانع پیشرو را بردارند و خرمشهر را به دامن جغرافیای مقدس ملحق کنند.

 

آیت الله سلیمانی تأکید کرد: جمهوری اسلامی در برابر تهاجم ناجوانمردانه که از سوی دنیای استکبار که به ظاهر سخن از اسلام مطرح می کرد اما در باطن به بی بند و باری مشغول بود، سال ها توانست با دست خالی و با سرمایه ایمان و اراده پولادین و عزم راسخ مقابله کند و صدام تکریتی را به غلط کردن وا دارد.

 

وی ابراز داشت: ما از آغازین روزهای پیروزی انقلاب در هجمه و حمله دشمن بودیم به گونه ای که یک لحظه برای رزمندگان فرصت استراحت وجود نداشت.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود پاسداران را مقلد واقعی امام و ولایت برشمرد و گفت: نقش تعیین کننده سپاه پاسداران چه در داخل و چه در خارج بر همه روشن است.

 

وی تأثیرگذاری سپاه در امر سازندگی، پیشبرد پروژه های ملی، خنثی سازی جنگ نرم همه و همه را نقش های مؤثر این نهاد دانست و از کلیه پاسداران، جانبازان خدوم و سلحشوران غیرتمند این سرزمین تقدیر و تشکر کرد.

 

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان تقدیر و قدر دانی شد./831/پ202/ح

ارسال نظرات