۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۲۶۳۰۸۴

رییس جدید بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تربت حیدریه به ریاست بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی منصوب شد.
حجت الاسلام شريعتي تبار

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شریعتی تبار، امام جمعه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: این انتصاب طی حکمی از سوی آیت الله واعظ طبسی که امروز به اینجانب ابلاغ شد، صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به این که تا زمان انتصاب امام جمعه جدید، همزمان با ریاست بنیاد پژوهش های اسلامی، امامت جمعه را نیز عهده دار خواهد بود، درباره رویکرد خود در این نهاد، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مراکز پژوهشی باید بسترساز رشد علمی کشور و پاسخگوی نیاز روز جامعه اسلامی باشند.

 

حجت الاسلام شریعتی تبار تصریح کرد: در این راستا، احیای ذخایر و نفایس فرهنگی آستان قدس رضوی و روزآمدی و کاربردی تر شدن پژوهش ها مورد توجه خواهد بود.

 

لازم به ذکر است، پیش از این، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر الهی خراسانی، ریاست بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی را بر عهده داشت. وی در سال ۱۳۶۳ در پی ریزی و راه اندازی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با مسؤولان آستان قدس و اساتید حوزه و دانشگاه مشهد، همفکری و همکاری داشت و از بدو تأسیس این بنیاد، به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیر عامل آن منصوب شد./930/ت302/ب5

 

ارسال نظرات