۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۶۳۲۱۲
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی:

عربستان سردمدار و مروج اسلام آمریکایی به‌جای اسلام اصیل است

خبرگزاری رسا ـ امام‌جمعه بیرجند بابیان این‌که آمریکا متوجه شده که برای تأمین منافع خود باید یک خاورمیانه خالی از اسلام بنیادگرا و ناب محمدی ایجاد کند، گفت:‌ در حال حاضر عربستان سردمدار و مروج اسلام آمریکایی به‌جای اسلام اصیل است.
امام جمعه بيرجند حجت الاسلام رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدعلی رضایی بیرجندی، نماینده ولی‌فقیه در استان و  امام‌جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار با خانواده جانبازان و شهدا با بیان این‌که آمریکا متوجه شده که برای تأمین منافع خود باید یک خاورمیانه خالی از اسلام بنیادگرا و ناب محمدی ایجاد کند، گفت:‌ در حال حاضر عربستان سردمدار و مروج اسلام آمریکایی به‌جای اسلام اصیل است.

 

وی افزود: ایران اسلامی به ‌واسطه داشتن رهبری هوشیار، آگاه و دشمن‌شناس توانسته در مقابل تمام تلاش‌های دشمنان پیروز شود.

 

امام‌جمعه بیرجند با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز فتح خرمشهر تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های انقلاب ما اسلامی بودن آن است، اسلامی که با اسلام آمریکایی تفاوت دارد و ایران اسلامی توانسته است کارکرد اسلام ناب محمدی را به دنیا نشان دهد.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضایی بیرجندی ادامه داد: امروز عربستان سردمدار اسلام آمریکایی است و در راستای تحقق این اهداف در منطقه تلاش می‌کند و مسلمانان بی‌گناه را می‌کشد که قطعاً چیزی جز خفت و خواری برای آن‌ها نخواهد داشت و زمینه سقوط آن‌ها را فراهم خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس با وجود اینکه خسارت‌های زیادی دادیم اما با مقاومت توانستیم در برابر تهاجمات دشمن ایستادگی کنیم و به پیروزی برسیم و این پیروزی‌ها به پشتوانه اسلام ناب و مقاومت مردم به دست آمد و رمز آزادسازی خرمشهر نیز همین موضوع بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه بیرجند گفت: امروز ثمره خون شهدا به بار نشسته و دشمن هم این موضوع را اعلام کرده است که ایران به ‌عنوان یک الگو برای دنیا مطرح‌ شده که انقلاب‌های امروزی در سطح منطقه و جهان از آن متابعت می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضایی بیرجندی با اشاره به اینکه دشمن جز دشمنی هدف دیگری ندارد، افزود: اگر به این فکر باشیم که با دشمن می‌توانیم معامله کنیم، ساده‌اندیشی است چرا که آن‌ها هدفشان جلوگیری از پیشرفت ایران است که قطعاً شکست خواهند خورد.

 

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ادامه داد: در مذاکرات هسته‌ای هم آمریکا و طرف غربی نشان دادند که قابل‌ اعتماد نیستند چرا که آن‌ها حرف‌های خودشان که در مذاکرات قبلی زده بودند را زیر پا می‌گذارند.

 

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رضایی بیرجندی افزود: رمز پیروزی ما در برابر تهاجمات دشمنان پیروی از اسلام ناب محمدی است.

 

وی وجود رهبری را یکی دیگر از ویژگی‌های ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: این ویژگی در سایر کشورها وجود ندارد و علت این‌که برخی انقلاب‌ها در منطقه شکست خورد این بود که جایگاه رهبری در آن کشورها وجود نداشت.

 

امام‌جمعه بیرجند افزود: ایران اسلامی به ‌واسطه داشتن رهبری هوشیار، آگاه و دشمن‌شناس توانسته در مقابل تمام تلاش‌های دشمنان پیروز شود. 

 

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان این‌که امروز دشمن به دنبال جنگ نرم بوده و در تلاش است تا ذهن افراد جامعه را تغییر دهد، چون می‌داند با جنگ سخت نمی‌تواند پیروز شود، یادآور شد: اگر در تمامی عرصه‌ها به دستاوردها و ارزش‌های اسلام و انقلاب پایبند باشیم خواهیم توانست مانند دوران دفاع مقدس دشمنان را شکست دهیم./968/پ202/ح

ارسال نظرات