۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۲۶۳۳۵۴
آیت الله طه محمدی:

مسلمانان در مقابل تفرقه افکنی دشمنان هوشیار باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طه محمدی با بیان این‌که مسلمانان باید در مقابل تفرقه افکنی دشمنان هوشیار تر باشند، گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان، نمونه بارزی از همدلی و همبستگی است.
آيت الله طه محمدي، امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در همدان، شامگاه دوشنبه چهارم خردادماه، در مراسم افتتاح شورای امر به معروف و نهی از منکر اتاق اصناف همدان، عنوان داشت: از هرگونه تفرقه افکنی بین مسلمانان باید جلوگیری کرد.


آیت الله طه محمدی، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید در مقابل تفرقه افکنی دشمنان هوشیار تر باشند و پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان، نمونه بارزی از همدلی و همبستگی است.


وی در ادامه افزود: برخی از گناهان ما امام زمان (عج) را آزار می دهند و در هرجایی که گناهی مرتکب شود حضرت ولی عصر (عج) به آن جا وارد نخواهد شد.


نماینده ولی فقیه در همدان، با توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: ساخت زائر سراها از اهمیت بالایی برخوردار است و مسأله اسکان زائران و استقرار آن ها باید مورد توجه قرار گیرد.


آیت الله طه محمدی، بیان داشت: همدان با توجه به ظرفیت هایش می تواند در اخت زائرسراها سهیم باشد و باید بیشتر در حل  مسائل و مشکلات زائران و زائر سراها اهتمام ورزد چرا که زائران سفیران جهان اسلام هستند.


وی در پایان، عنوان داشت: امید است با برنامه ریزی و اقتصاد بهتر در راستای توسعه زیرساخت های رفاهی سفرهای عتبات تلاش بیشتری را شاهد باشیم./857/د102/ب4

ارسال نظرات