۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۶۳۸۹۶
امام جمعه بابل:

تبعیت از ولایت فقیه مهم ترین عامل اقتدار و عزت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل گفت: خط امام راحل علیرغم گذشت بیش از بیست و شش سال از ارتحال آن رهبر بزرگ همچنان در مسیر خود ادامه دارد و هر سال مراسم سالگرد امام خمینی(ره) باشکوه تر از سال قبل برگزار می شود.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در مراسم بدرقه کاروان پیاده بابل به سوی مرقد مطهر امام راحل با بیان بیعت و اوج دلدادگی مردم ایران نسبت به امام خمینی(ره) گفت: کاروان پیاده بابل از کاروان‌های بسیار باسابقه مازندران است که در تجدید میثاق با رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری اعزام می‌شود.

 

وی این حرکت را حرکتی نمادین و اثرگذار بر جامعه بیان کرد و افزود: این حرکت ارزشمند فرهنگی برخاسته از فرهنگ انقلابی است که بر فرهنگ و باورهای جامعه اثر می گذارد.

 

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل با بیان این که مردم ما همواره در مسیر انقلاب و تحت تابعیت ولایت فقیه پایدار و استوار هستند، اذعان کرد: این حرکت ارزشمند در آستانه بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام راحل نشان از وفاداری مردم ایران به آرمان های امام راحل و تجدید بیعت در این مسیر ارزشمند است.

 

وی ادامه داد: خط امام راحل علیرغم گذشت بیش از بیست و شش سال از ارتحال آن رهبر بزرگ همچنان در مسیر خود ادامه دارد و هر سال مراسم سالگرد امام خمینی(ره) باشکوهتر از سال قبل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این که این اقدام انقلابی نشان‌دهنده عمق وفاداری و اجابت نسبت به دعوت رهبر کبیر انقلاب است، خاطرنشان کرد: همه فتنه‌های فرهنگی دشمنان با حضور هوشمندانه آحاد جامعه تحت تبعیت ولایت مطلقه فقیه خنثی می شود.

 

وی با اشاره به حضور جوانان در کنار پیشکسوتان انقلاب در این حرکت فرهنگی گفت: اگر چه امام و معمار کبیر انقلاب در میان ما نیست اما راه او ماندنی و برقرار است و جوانان مشتاقانه این مسیر را طی می کنند.

 

امام جمعه بابل تصریح کرد: در میان عمده کسانی که مشتاقانه برای عرض ارادت به مرقد امام اعزام می‌شوند، امام  راحل را ندیدند و این نشان از حقانیت انقلاب است که ماندگار شد.

 

وی ادامه داد: حضور بی‌نظیر قشر جوان دلالت بر ارتباط قلبی امام راحل با جوانان جامعه دارد.

 

حجت الاسلام روحانی حضور پرشکوه کاروان پیاده را نماد قدردانی از رهبر کبیر انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی جهان چنین حرکتی نه تنها می‌تواند زمینه‌ساز تحول در دنیا باشد بلکه می‌تواند آرمان‌های انقلاب را همواره به جامعه و ملت یادآور شود.

 

وی افزود: در سال همدلی و همزبانی انتظار می‌رود چنین حرکت‌های انقلابی بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرد تا اتحاد و انسجام جامعه را جلوه‌گر باشد.

 

گفتنی است؛ هر ساله کاروان پیاده شهرستان بابل از امامزاده قاسم(ع) بابل و جوار مرقد آیت‌الله روحانی(ره) به سمت مرقد امام خمینی(ره) رهسپار می‌شوند و امسال در کاروان شهرستان بابل 250 نفر حضور دارند. /1313/پ202/ب1

ارسال نظرات