۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۶۴۲۸۹
استاد حوزه و دانشگاه:

نسل جوان کشور مدافع حقیقی آرمان ها و ارزش های انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که رویکرد دشمنان هویت زدایی از نسل جوان جامعه است، گفت: دشمنان بدانند که نسل جوان کشورمان مدافع حقیقی آرمان ها و ارزش های انقلاب هستند.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، گفت: حضرت علی اکبر(ع) جوان مخلص الهی و فدایی دین بود که با خون خود درس بزرگی را به مردم جهان داد.


امام جمعه دابو و دشت سر افزود: باید برای حفظ دین از همه چیز خود بگذریم تا دین بماند که این امر نیاز به مقدماتی دارد و هر کسی نمی تواند به این مقام برسد.


وی با بیان این که حفظ دین از طریق ایمان به خدا و بصیرت کامل به دستور العمل الهی به دست می آید، ادامه داد: پذیرش ولایت امام زمان خویش و تابع محض بودن از خصیصه های حضرت علی اکبر(ع) بوده است.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که سیره حضرت علی اکبر(ع) الگویی ارزنده برای همه جوانان است، گفت: جوانان باید تلاش کنند تا سیره نورانی این شخصیت بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.


حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: باید به دنبال آن باشیم که ببینیم قشرعظیم و سرمایه ملی جوان به چه اموری نیاز دارد که مهم ترین نیاز جوانان بحث هویت است.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که نسل جوان جامعه باید هویت و هدف خود را بشناسد، گفت: جوان باید بداند کیست و برای چه می خواهد کار و تلاش انجام دهد.


وی با اشاره به این که رویکرد دشمنان هویت زدایی از نسل جوان جامعه است، بیان داشت: دشمنان به دنبال آن هستند تا اهداف را از بین برده و افق ها را تیره کنند و به جوان بگویند موجود حقیر و محدودی هستید.


امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: کشور ثروتمند ایران بسیار مهم و راهبردی ما و تأثیرات فراوانی که این ملت از همه سو می تواند بگذارد همه از طریق تحقیر شخصیت جوان ها در مشت دشمن می آید.


حجت الاسلام تقی زاده بیان این که امروز برنامه دشمن نسبت به جوان ها این است و باید نسل جوان جامعه بیداری خود را حفظ کنند، گفت: دشمنان می خواهند در راستای تحقق اهداف و برنامه های خود گام بردارند که همگان باید مراقب باشند.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که کسانی این طور وانمود می کنند نسلی که دارد روی کار می آید پشت کرده به انقلاب و روی گردان از ارزش های دینی است، بیان داشت: حرف آن ها به صورت صددرصد رد شده و چنین چیزی نیست./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات