۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۲۷۱۸۶۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

رهنمودهای رهبر انقلاب نقشه راه تیم مذاکرات کننده قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نقشه راه مذاکرات هسته ای ایران با قدرت های دنیا قرار گیرد.
امام جمعه نکاء

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، با تأکید براین که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید نقشه راه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان قرار گیرد، گفت: موضوع هسته ای مسأله مهم و حساسی است که همچنان که رهبری فرمودند باید از تیم هسته ای که فرزندان انقلاب هستند حمایت کنیم و بدانیم فصل الخطاب همه برنامه های ما رهبری است.

 

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در روزهای اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: ما در مذاکره با دشمن، نباید سابقه‌ آنها را فراموش کنیم و بدانیم که یک عده نه تنها خط مبارزه با ظلم را در پیش نمی‌گیرند بلکه سعی دارند دشمن را موجه جلوه دهند و اینان به کشور و ملت خیانت می‌کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی افزود: بزک کردن دشمن و خوب جلوه دادن او، خیانت به ملت و کشور است و ما باید خط مبارزه با ظلم را که یادگار حضرت امام است، در پیش گیریم و ادامه دهیم.

 

وی با بیان این که مردم ما به دنبال فن آوری هسته ای صلح آمیز هستند، یادآور شد: فناوری هسته ای در پویایی به سمت پیشرفت ادامه داشته باشد که در این رابطه باید تحریم ها یکجا لغو شود و استقلال سیاسی و نظامی کشور در رهگذر نگاه بد دشمن ما قرار نگیرد.

 

امام جمعه نکا افزود: مردم ما خواهان حفظ استقلال سیاسی و نظامی هستند و به باید این استقلال همه جانبه برای مردم ما حفظ شود و غیر از این هر چه باشد را قبول ندارند و غیر از این مردم به هیچ چیز رضایت نمی دهند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی اشراف کاملی نسبت به مسائل مهم کشور دارند، گفت: بیانات رهبری برای همه ما چراغ راه و فصل الخطاب در این مذاکرات و برنامه های هسته ای باشد.

 

وی ادامه داد: ملت ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و تا زمانی که مذاکرات هسته ای در مسیر درست و منطقی جریان داشته باشد و حقوق ملی شان نادیده گرفته نشود، آن را حمایت می کنند و لحظه ای از مواضع خود در قبال انقلاب، نظام، امام، رهبری و شهدا عقب نشینی نمی کنند./1317/ت302/ب1

ارسال نظرات