۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۷۲۸۳۳

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در بیرجند

خبرگزاری رسا ـ مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان بیرجند از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اعلام شد.
روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام مرتضی ابراهیم‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، ظهر امروز در حاشیه ستاد برنامه‌ریزی راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که امسال به دلیل حساسیتی که در جهان اسلام و اوضاع منطقه وجود دارد و با توجه به انجام مذاکرات هسته‌ای و به‌تبع آن می‌طلبد همه مردم حضور باشکوهی در روز قدس داشته باشند، گفت: مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان بیرجند مشخص‌شده و به‌تبع آن در سایر شهرستان‌های استان اعلام خواهد شد.

 

 وی افزود: مسیر راهپیمایی روز قدس در بیرجند در سال جاری، از محل میدان ابوذر به سمت مسجد امام حسین(ع) خواهد بود.

 

 مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: با هماهنگی امام‌جمعه بیرجند در راستای رفاه حال مردم روزه‌دار، مبدأ راهپیمایی میدان ابوذر انتخاب شد و همچنین خیابان شهدا حل فاصل میدان ابوذر تا میدان شهدا محل استقرار خواهران خواهد بود.

 

 حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان این که راهپیمایی از ساعت 10:30 آغاز می‌شود، ادامه داد: سخنران مراسم روز قدس در بیرجند، حجت‌الاسلام رییسی، نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری و دادستان کل کشور خواهد بود.

 

  وی با اشاره به برگزاری این راهپیمایی بزرگ در بیش از 30 نقطه از شهرها و بخش‌های استان افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس ایستادگی مردم را در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا را گوشزد کرده و بیان می‌کند ملت ایران هرگز از آرمان‌هایی که برای آن انقلاب کرده است کوتاه نخواهد آمد و ظلم‌ستیزی رکن اول انقلاب در عرصه جهانی و روابط بین‌الملل است.

 

 مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره)، پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر دلایلی است که لزوم حضور پرشور مردم و مسؤولان را در راهپیمایی روز جهانی قدس ضروری می‌کند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده ادامه داد: حضور باشکوه مردم در روز جهانی قدس، پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است که باقدرت و با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای امام خامنه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنند و در عرصه دیپلماسی موفق شوند.

 

 وی تصریح کرد: هرچه حضور مردم بیشتر باشد دست آمریکا در میدان مذاکره خالی‌تر شده و ترس از انقلاب بار دیگر هویت پوشالین آمریکا را موردتردید قرار داده و مقدمه یک عزم جهانی برای مقاومت اسلامی و استکبارستیزی در میان ملت‌های آزاده جهان خواهد شد.

 

 حجت الاسلام ابراهیم‌زاده یادآور شد: همکاری گسترده و همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت با حضور مردم و مسؤولان در راهپیمایی روز قدس در مقابل چشم جهانیان محقق خواهد شد./968/پ202/ب5

ارسال نظرات