۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۲۷۶۷۸۷

چند خبر کوتاه از غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ دیدار آیت الله علما با مدیر و پرسنل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، آغاز طرح ولایت دانشجویی به میزبانی کرمانشاه و برگزاری همایش عظیم «حماسه مرصاد» در کرمانشاه عناوین مهم ترین اخبار غرب کشور است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با مدیر کل و پرسنل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه دیدار کرد و آموزش های فنی و حرفه ای را در شکل گیری زمینه های اشتغال برای جوانان لازم و مؤثر خواند.


آیت الله علما آموزش های فنی و حرفه ای را با رابطه استاد و شاگردی دوران قدیم مقایسه کرد و عنوان داشت: توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی با آموزش های فنی و حرفه ای میسر می شود.


امام جمعه کرمانشاه در این دیدار آموزش های فنی و حرفه ای را کلیدی در جهت حل معضل بیکاری خواند و یادآور شد: ایجاد اشتغال برای جوانان از مهم ترین اولویت های کنونی جامعه است و مسؤولان باید بستر ایجاد شغل های مفید را فراهم کنند.


لازم به ذکر است داوود ناصری امید، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، از برپایی نمایشگاهی در محوطه اداره کل از سوم تا هفتم مرداد ماه جاری به منظور ترویج آموزش های فنی و حرفه ای خبر داد.


آغاز طرح ولایت دانشجویی به میزبانی کرمانشاه

هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی آغاز شد و به مدت ده روز در استان ادامه دارد.


شایان ذکر است، سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در این دوره میزبانی دانشجویان سراسر کشور را به عهده دارد و 300 دانشجو از سراسر کشور، در این طرح حضور دارند.


آیین افتتاحیه این طرح روز گذشته در کرمانشاه برگزار شد و از خانواده معظم شهید سامان کرمی و شهید ضیاءالدین محمدی تقدیر به عمل آمد.

 

برگزاری همایش عظیم «حماسه مرصاد» در کرمانشاه

همایش عظیم «حماسه مرصاد» همزمان با سالروز انجام این عملیات غرور آفرین در کرمانشاه برگزار می شود.


این همایش پنجم مرداد ماه جاری با حضور سرتیپ بهمن کارگر، مدیر بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کشور در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار می شود.


مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در سراسر استان کرمانشاه برگزار می شود، گفتنی است این مراسم در استان اسلام آباد غرب بصورت ویژه ای برپا می شود.


شایان ذکر است، در این مراسم از 10 کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی می شود./857/پ203/ح

ارسال نظرات