۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۷۹۸۵۷
آیت الله صفایی بوشهری:

9 دی نمادی برای حفظ آرمانها و صیانت از حریم ولایت و انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در فتنه 88، دشمنان خارجی و داخلی طرح براندازی مخملی را طراحی کردند.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر امروز در نشست اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همان ابتدای تشکیل، منشأ آثار و برکات بسیاری بوده و گذشته از اینکه حافظ ارزش ها و آرمان ها بوده در برخی از مقاطع موجب تحول و منشأ صیانت و حراست از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

 

تبلیغات یک کار الهی است

وی با بیان اینکه اساساً تبلیغات یک کار الهی است، افزود: تبلیغ و بلاغ یعنی داشته ها و یافته هایی که می تواند به مرور زمان از وجود انسان و جامعه محو شود اما با تبلیغ و بلاغ احیاء شده تا به دست فراموشی سپرده نشود و انسان و جامعه از خط تقوا و داشته های الهی خارج و مبتلا به انحراف نشود.

 

 امام جمعه بوشهر افزود: تبلیغات یک عنصر بسیار مهم است که آرمان ها، ارزش ها و داشته های الهی و انقلابی را فراموش نکنیم و روز افزون آن را ارتقاء ببخشیم.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب باشد

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران باشد، اظهار داشت: وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای انقلاب اسلامی این است که نگذارد آرمان ها و ارزش های انقلاب در طول تاریخ به فراموشی سپرده شود و از آن طرف سطح آن را ارتقا دهد و این یکی از مهمترین کارهایی است که در انقلاب باید صورت گیرد و یکی از نمونه های آن، 9 دی است.

 

امام جمعه بوشهردر همین رابطه افزود: 9 دی یک نماد برای حفظ اصلالت ها و آرمانها و ارزش ها به ویژه در حوزه ولایت مداری و صیانت از حریم ولایت و انقلاب است.

 

در فتنه 88، دشمنان خارجی و داخلی طرح براندازی مخملی را طراحی کردند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشت: در فتنه 88، دشمنان خارجی و داخلی طرح براندازی مخملی را طراحی کرده و تمام امور را برای اینکار آماده کرده بودند اما آن تبلیغات الهی که در صدر آنها مقام معظم رهبری بود ایجاد بصیرت وهدایت کرد و آن آرمان ها و ارزش ها را احیاء کرد و نهادها و نیروهای ولایتمدار نگذشتند با تبلیغات دشمنان، مردم آرمان ها و ارزش ها را به فراموشی بسپارند و با توجه به وظیفه ای که در قبال انقلاب دارند به موقع در صحنه حاضر شوند و آن را حفظ کنند و سطح آن را ارتقا دهند.

 

آیت الله صفایی بوشهری همچنین اظهار داشت: هم اینک در فضای مدیریت رسانه ای بین المللی و نظام مدیریت اندیشه جهانی، یک نبرد تبلیغاتی وجود دارد و در این عرصه هر کس که بتواند افکار و اذهان را مدیریت کند موفق خواهد بود.

 

امام جمعه بوشهر بیان داشت: تبلیغات کار مهمی است اما متاسفانه تبلیغاتی که انجام می شود مقطعی است بلکه باید مستمر و دارای یک سامانه دانش بنیان باشد و با یک برنامه ریزی خاص، هدفمند، نظام مند و روش مند تبلیغات انجام شود والحمدالله در بوشهر این سیستم مشاهده می شود./833/پ203/ب

ارسال نظرات