۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۸۷۵۱۱

پیام تسلیت آیت الله طباطبایی نژاد به مناسبت درگذشت پدر سردار اشتری

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در اصفهان در پی درگذشت شاعر و مداح اهل بیت حاج مرتضی اشتری پدر سردار اشتری طی پیامی این ضایعه را به فرمانده نیروی انتظامی کشور تسلیت گفت.
آيت الله طباطبايي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان طی پیامی درگذشت پدر سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی را تسلیت گفت.

 

متن پیام به این شرح است: 

انا لله و انا الیه راجعون

برادر بزرگوار سردار حسین اشتری (دام عزه)

سلام علیکم؛

خبر درگذشت پدر بزرگوارتان ، شاعر و مداح اهلبیت(علیهم السلام) ، خادم الحسین(علیه السلام)
مرحوم حاج مرتضی اشتری (رحمت الله علیه) موجب تأثر و تألم گردید.

آن مرحوم که ریاست شورای مرکزی هیئات مذهبی استان اصفهان را بر دوش می کشید از کودکی در خدمت اهلبیت(علیهم السلام) بود و علاوه بر دیوان اشتری ، اشعار ایشان اکثر ضریحهای ائمه معصومین و امامزادگان (علیهم السلام) را مزین کرده است.

فقدان این عزیز از دست رفته را به مردم شهید پرور استان اصفهان ، جامعه مداحان ، هیئات مذهبی اصفهان و به ویژه جنابعالی و بیت معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای کلیه بازماندگان مکرم صبر و اجر مسئلت می نماید.

 

سید یوسف طباطبائی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

 

گفتنی است، پهلوان حاج مرتضی اشتری از مداحان، شاعران اهل بیت (ع) و پیرغلامان با سابقه اصفهان بود که صبح امروز چشم از جهان فرو بست.

 

مراسم تشییع و خاکسپاری وی فردا دوشنبه 23 شهریور از ساعت 8:30 صبح از مقابل مسجد سید اصفهان واقع در خیابان مسجد سید به سمت امامزاده شاه میر حمزه واقع در چهارراه عسگریه برگزار می‌گردد همچنین مراسم وداع با این ذاکر اهل بیت (ع) و پهلوان صاحب نام اصفهانی با حضور جمعی از پیرغلامان اهل بیت (ع) و پهلوانان اصفهانی در مقابل مؤسسه علی ابن ابی طالب (ع) اصفهان برگزار می‌گردد./1304/203/ب1

ارسال نظرات