۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۲۸۷۹۲۹
عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور:

زیرساخت‌های برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور فراهم شود

خبرگزاری رسا ـ عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور، با اشاره به این که ستاد انتخابات کشور از بهار امسال با جدیت به موضوع انتخابات پرداخته است، گفت: با تلاش و برنامه ریزی های مسؤولان ایران اسلامی و همچنین همدلی و همزبانی دولت و ملت باید زیرساخت‌های برگزاری انتخاباتی پرشور در کسور فراهم شود.
حسن‌بيگي عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شکر‌الله حسن‌بیگی، عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور، عصر امروز دوشنبه 23شهریور، در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال استان مرکزی که در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد، بیان کرد: فعالیت ستاد انتخابات کشور از اول اردیبهشت ماه با برنامه ریزی های مختلف آغاز شده است.

 

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با اشاره به این که ستاد انتخابات کشور از بهار امسال با جدیت به موضوع انتخابات پرداخته است، گفت: با تلاش و برنامه ریزی های مسؤولان ایران اسلامی و همچنین همدلی و همزبانی دولت و ملت باید زیرساخت‌های برگزاری انتخاباتی پرشور در استان مرکزی فراهم شود.

 

حسن‌بیگی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در حال انجام است قصد داریم تا انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز با کارت هوشمند برگزار شود.

 

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: در استان مرکزی نیز باید در راستا  کارت های هوشمند ملی برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود تا این استان نیز آمادگی لازم براساس سهمیه تعیین شده صدور کارت هوشمند ملی در زمان مقرر را پیدا کند و با مشکلی در این راستا مواجه نشویم.

 

11 درصد از کل بودجه کشور در اختیار استان‌ها قرار گرفته است

حسن‌بیگی در رابطه با بودجه استان‌ها بیان کرد: در سال جاری 11 درصد از کل بودجه کشور در اختیار استان‌ها قرار گرفته که هفت درصد آن به طور مشخص برای اجرای پروژه‌های مختلف اختصاص یافته است و باید برای حدود چهار درصد باقی مانده برنامه‌ریزی کرد.

 

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور، خاطرنشان کرد: محدودیتهای منابع مالی دولت زیاد است که همین امر فشار زیادی بر دولت وارد میکند به همین منظور برای استفاده از منابع در اختیار باید برنامهریزی کرد.

 

سال 94 سال سیاست داخلی برای وزارت کشور است

حسن‌بیگی با بیان این که سال 94 سال سیاست داخلی برای وزارت کشور است، بیان کرد: در هفتم اسفندماه سال جاری انتخابات در کشور برگزار می‌شود و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همچون گذشته حضور پرشوری را خواهند داشت.

 

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور، در ادامه، بیان کرد: ثبت احوال به عنوان یکی از اعضای ثابت هیات اجرایی انتخابات است باید به ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری یک انتخابات پرشور یاری کند. /842/202/ب2

ارسال نظرات