۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۹۰۴۷۶
آیت الله طبرسی:

سعودی ها به هیچ عنوان لیاقت مدیریت خانه خدا را ندارند/ مدیریت انحصاری آل سعود عامل بروز فاجعه انسانی منا بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که سعودی ها به هیچ عنوان لیاقت مدیریت خانه خدا را ندارند، تأکید کرد: مدیریت انحصاری سعودی ها این فاجعه انسانی را به وجود آورده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با تأکید براین که بدحجابی یک فرهنگ شوم استعماری است که به بهانه آزادی زنان زمینه فساد و بی بندوباری را فراهم می کند، بیان داشت: باید از همه ظرفیت ها به منظور جلوگیری از گسترش این فرهنگ ضد دینی درجامعه استفاده کرد.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که متأسفانه بی فرهنگی و برهنگی به یک فرهنگ تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: باید با تأسف گفت که مسؤولان ما نیز عزمی جدی برای مقابله با بدحجابی و بی فرهنگی ندارند.

 

وی با تأکید براین که حجاب اسلامی زمینه تقویت جایگاه زن را فراهم کرده است، گفت: بی حجابی و بی عفتی موجب تنزل جایگاه وجودی زن می شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حجاب مصونیت و پیشگیری از مفاسد اخلاقی بوده و برای حفظ خانواده و جامعه که به فساد آلوده نشوند لازم است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که تمسک به کلام الهی امت اسلامی را از سیطره استکبار خارج می کند، گفت: متأسفانه استعمار با نقشه های مختلف قرآن را از امت اسلامی گرفته و میان مسلمانان و قرآن فاصله ایجاد کرده است.

 

آیت الله طبرسی بر ضرورت ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی زمینه بازگشت دوباره دین و احکام قرآنی را به جامعه فراهم کرده است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که امروز شاهد ترویج حجاب ظاهری و نمایشی در جامعه هستیم که عین بدحجابی است، تصریح کرد: ضرر بد حجابی از بی‌حجابی بدتر است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان با ترویج بی بندوباری به دنبال از بین بردن هویت دینی نسل جوان کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: باید برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در کشور فکری اساسی شود.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت حادثه روز گذشته در منا در مکه مکرمه از عدم تدبیر و مدیریت دولت عربستان در تأمین امنیت زائران خانه خدا به شدت انتقاد کرد و گفت: متأسفانه نادانی و بی توجهی مأموران سعودی این فاجعه غم بار را به وجود آورد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که با تأکید براین که کشورهای اسلامی نیز باید همانند مقام معظم رهبری در کشورهای خود عزای عمومی اعلام کنند، افزود: عدم مدیریت دولت عربستان موجب شد روز عید قربان به عزایی برای امت اسلامی تبدیل شود.

 

وی با انتقاد از بی توجهی سازمان کنفرانس اسلامی در این خصوص گفت: نباید این سازمان به اصطلاح اسلامی در برابر این فاجعه انسانی در منا بی تفاوت باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که لقب خادم الحرمین به هیچ عنوان شایسته رژیم آل سعود نیست، تأکید کرد: پادشاه عربستان باید در پی این فاجعه عظیم انسانی و کشتار امت اسلامی خودکشی کند.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که سعودی ها به هیچ عنوان لیاقت مدیریت خانه خدا را ندارند، تأکید کرد: مدیریت انحصاری سعودی ها این فاجعه انسانی را به وجود آورده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی های فرزندان ایران اسلامی در برابر دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس موجب تثبیت جایگاه انقلاب اسلامی شد.

 

وی با اشاره به توطئه افکنی های دشمنان انقلاب علیرغم گذشت 36 سال از عمر این انقلاب همچنان ادامه دارد، بیان داشت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در سه دهه اخیر موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است./950/202/ب2

ارسال نظرات