۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۹۱۰۳۱
همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می گیرد؛

برگزاری همایش «با مادران آسمانی» در مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر مشهد

خبرگزاری رسا ـ واحد فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد، همایش « با مادران آسمانی» را با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا برگزار می کند.
دفاع مقدس

خانم جوان، معاون فرهنگی مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ابراز کرد: واحد فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد، همایش «با مادران آسمانی» را با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا برگزار می کند.

 

وی با اشاره به این که برگزاری یادواره شهدا، گامی در جهت آشنایی بیشتر با این عزیزان و تجدید مثاق با آن ها است، گفت: در این نشست، آقای حسن باخرد، روایتگر دفاع مقدس سخنرانی خواهند کرد.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) مشهد با اشاره به این که اجرای مداحی و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم است، اظهار کرد: اجرای این همایش ها سبب زنده نگه داشتن یاد شهدا  و یاد آور رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس است.

 

وی با بیان این که غبار روبی مزار شهدای گمنام در جبل النور از دیگر برنامه های این مدرسه در هفته دفاع مقدس است، یاد آور شد: این همایش، دوشنبه 6 مهرماه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد برگزار خواهد شد./1309/303/ب2

ارسال نظرات