۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۹۷۴۱۵
حجت الاسلام سالک:

شناخت دشمن از وظایف مهم مؤمنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که شمر مُرد، اما شمرهای زمانه را باید شناخت، گفت: دشمن شناسی یکی از مباحث مهم است که باید به آن توجه شود.
حجت الاسلام سالك

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با بیان این که عاشورا برای دشمن شناسی و مقابله با دشمن بر اساس اصول اعتقادی ما است، گفت: تیتر نهضت عاشورا هیهات منا الذله است.

 

وی افزود: در شرایط کنونی، فرهنگ شکوفای عاشورای امام حسین(ع) به دلیل دفاع از دین، محتوای غنی عاشورا و مظلومیت ایشان، توانسته است فرهنگی صحیح را در دنیا گسترش دهد.

 

حجت الاسلام سالک کاشانی با بیان این که آزادی خواهان سراسر جهان پیرو فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) هستند، گفت: برخی در امام حسین(ع) 1400 سال پیش مانده اند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که شمر مُرد، اما شمرهای زمانه را باید شناخت، گفت: دشمن شناسی یکی از مباحث مهم است که باید به آن توجه شود.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که یزید مُرد، اما یزیدیان زمانه وجود دارند، گفت: آمریکا، اسرائیل و اذناب آنها از سران سلطه و جهان خواران بی فرهنگ زمان کنونی هستند.

 

حجت الاسلام سالک کاشانی تأکید کرد: در راستای ترویج و گسترش فرهنگ امام حسین(ع) باید تلاش کرد./1307/302/ب1

ارسال نظرات