۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۹۹۶۸۰
پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان:

13 آبان روز تقابل انسانیت و آزادگی در برابر خصلت های ذاتی مستکبران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان با صدور پیام مشترکی به مناسبت 13 آبان، این روز را تقابل انسانیت و آزادگی در برابر خصلت های ذاتی مستکبران دانستند.
13 آبان

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان و به نقل از گزارش روابط عمومی استانداری کرمان در پیام مشترک آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی آمده است: 13 آبان ماه؛ سالروز مبارزه با استکبار جهانی به عنوان فرصتی برای توسعه گفتمان، اندیشه ها و هویت انقلاب اسلامی ایران است زیرا مبنای اصلی مبارزه با استکبار جهانی نشات گرفته از قیام سرخ عاشوراست و در این مسیر باید راه آزاد اندیشی و آزادی خواهی واقعی را به جهانیان نشان داد.


این پیام افزود: یوم الله 13 آبان ماه از سوی دیگر روز تقابل انسانیت و آزادگی در برابر خصلت های ذاتی مستکبران و استعمارگرانی است که در اندیشه سیاه خود ظلم و بی عدالتی را لباس رنگین پوشانیده اند تا ذهن مردم جهان را فریب دهند و دریغا که آزاد اندیشان و آزادی خواهان واقعی به این حیله ها فریب بخورند.


امام جمعه و استاندار کرمان بیان کردند: یوم الله 13 آبان ماه به عنوان سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه به علت مخالفت با لایحه ننگین کاپیتولاسیون در سال 1343، شهادت دانش آموزان مظلوم و بی دفاع به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 58 از یک سو نشان دهنده طمع ورزی مستکبران و وابستگی رژیم طاغوت به استکبار جهانی و از سوی دیگر نماد ایستادگی، ایمان متکی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است.


این پیام ادامه داد: همچنین 13 آبان ماه نشانی از بصیرت، ولایت مداری و روحیه انقلابی مردمی است که در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز بر سر اصول و اعتقاد خود ایستاده اند و بارها این موضوع را به منصه ظهور رسانده اند.


اینجانبان در این مجال سالروز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشته و به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.


آیین راهپیمایی یوم الله 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) در شهر کرمان ساعت 9 روز چهارشنبه 13 آبان از محل چهارراه توحید به سمت مصلای بزرگ امام علی (ع) برگزار می شود./9709/
101/ب2

ارسال نظرات