۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۳۰۳۷۰۵
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد؛

برپایی موکب‌هایی در مسیر کربلای معلی و نجف اشرف از سوی اوقاف اصفهان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برپایی موکب‌هایی جهت استقبال از زائران اربعین در مسیر کربلای معلی و نجف اشرف از سوی این اداره کل خبر داد و گفت: در همین راستا نیز قرار است 2 هزار از روحانیان با برپایی خیمه های معرفت و پاسخگویی به مسائل شرعی از سراسر کشور در مسیرهای حرکت زائران مستقر شوند.
حجت الاسلام رضا صادقي مدير کل اداره اوقاف اصفهان

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همچنین بیانات ایشان، امسال سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در نظر دارد تا در اقدامی هماهنگ و با مشارکت خیرین و همچنین خود جوش مردمی موکب هایی را جهت استقبال زائرین محترم کربلای معلی و نجف اشرف در مسیر برپا کند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا نیز قرار است 2000 نفر از روحانیان با برپایی خیمه های معرفت و پاسخگویی به مسائل شرعی از سراسر کشور در مسیرهای حرکت زائران مستقر شوند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: بر همین اساس مقرر شده است تا از استان تهران و خراسان رضوی روحانیون به خیمه های معرفت مستقر در کربلای معلی و نجف اشرف اعزام شوند همچنین این استان ها پذیرایی از زائران امام حسین(ع) را در این شهرها برعهده داشته باشند.

 

حجت الاسلام صادقی در ادامه عنوان کرد: همچنین سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان را به عنوان استان معین جهت استقرار در مرز مهران واقع در استان ایلام مشخص کرده است.

 

وی ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز در همین راستا تمام توان و قوای خود را جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران محترم با کمک خیرین و متولیان موقوفات و همچنین از محل منطبق نیات مرتبط با این موضوع به کار گرفته است تا بتواند این فعالیت را به بهترین شکل موضوع انجام دهد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: بر همین اساس با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام هماهنگی های لازم در حال انجام شدن می باشد و قرار شده است که موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در زمین یکی از موقوفات استان ایلام که در نزدیکی مرز مهران واقع در ایلام که در مسیر حرکت کاروان ها و زائران است این موکب برپا شود.

 

حجت الاسلام صادقی در ادامه افزود: ارائه خدمات فرهنگی، توزیع بسته های فرهنگی بین زائران، پذیرایی و همچنین اطعام زائران حسینی از جمله اقداماتی است که در این موکب صورت می گیرد.

 

وی در پایان گفت: کلیه این فعالیت ها با هدف ارتقاء خدمات به زائران محترم و همچنین ادای دین به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) صورت می گیرد که ما هرچه که در این راه کار بکنیم همچنان کم استو در اینجا نیز از کلیه عاشقان سید الشهدا(ع) و همچنین خیرین نیکوکار دعوت می کنم تا در این امر خداپسندانه با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان مشارکت کنند./939/102/ب2

ارسال نظرات