۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۳۰۴۴۳۲
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

بسیجی باید با بصیرت نافذ، هدف‌گذاری دشمن را بداند

خبرگزاری رسا ـ سردار معروفی با بیان این‌که بسیجی باید با بصیرت نافذ، هدف‌گذاری دشمن را بداند، گفت: امروز طی کردن راه شهدای هسته‌ای جز با بصیرت، پیروی از ولی امر مسلمین و زنده کردن آرمان‌های انقلاب امکان‌پذیر نیست.
سردار حسين معروفي، فرمانده سپاه سلمان سيستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حسین معروفی، ظهر امروز در همایش هزار نفری دانشجویان بسیجی شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان که با حضور آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان، در سالن کوثر دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: شما از نسل همان جوانان بسیجی هستید که از ناموس و عزت ایران اسلامی دفاع کردند.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دانشجویان شهید هشت سال دفاع مقدس، سنگر علم را رها کردند و به سنگر دفاع از ارزش‌ها رفتند اما امروز شما باید همین سنگر علم را محکم بگیرید و با بصیرت نافذ، هدف‌گذاری دشمن را بدانید.

 

وی تبعیت از ولایت و رهبری را سیره همه شهدا دانست و اظهار داشت: امروز طی کردن راه شهدای هسته‌ای جز با پیروی از ولی امر مسلمین و زنده کردن آرمان‌های انقلاب امکان‌پذیر نیست.

 

سردار معروفی بیان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی باعث بازدارندگی ما در جهان و منطقه شد و باعث شد دشمن  امروز جرأت تعدی پیدا نکند بعد از هشت سال دفاع مقدس نیز بسیج با ورود به عرصه های مختلف از جمله سازندگی در جای جای کشور ایران اسلامی می درخشد.

 

فرمانده سپاه سلمان تفکر بسیجی را تفکر خستگی ناپذیری دانست و خاطر نشان کرد: مولفه ی بسیج انقلابی و مردمی بودن است بسیجی دغدغه دین و مردم را دارد بسیجی سیاسی است اما سیاست زده و سیاسی کار نیست، بسیجی با عمق اعتقاد و وجودش از انقلاب اسلامی همچون عالی ها دفاع می کند.

 

وی گفت: امروز بسیج علاوه بر حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری پیشرو است و همین تفکر در لبنان، عراق، سوریه و یمن باعث سربلندی ملت منطقه شده است.

 

وی تأکید کرد: در این استان از 296 گروه جهادی 70 گروه متعلق به بسیج دانشجویی است که 60 درصد اهل سنت و 40 درصد اهل تشیع هستند و این به این معناست که دانشجوی ما عافیت طلب نیست و دغدغه مردم دارد.

 

وی ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان ما شاهد مجاهدت دانشجویان هستیم؛ در نظام اسلامی قابلیت های منحصر به فردی داریم که بواسطه آن دشمن جرات تعدی ندارد.

 

وی عمق بصیرت ملت ایران را یکی از این قابلیت ها دانست و افزود: امروز پیرزن و پیرمرد دورترین نقطه ی کشورمان معرفت سیاسی دارند که نشان از هوشیاری ملت ماست.

 

سردار معروفی یاداور شد: نیروهای مسلح به روز، مکتبی و با وفا از شرف، ناموس و کرامت ایران اسلامی دفاع می کنند.

 

وی با تأکید بر قابلیت های بالای ایران اسلامی افزود: بزرگترین خروجی و دستاورد انقلاب اسلامی وجود رهبری، ولایت و سکان دار این انقلاب است.

 

وی خاطرنشان کرد: با وفاق ملی و همبستگی و همدلی دشمن جرات ندارد تعدی کند اما همواره به دنبال حمله به باورها و عفت جوانان ما در جنگ نرم است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال گرفتن شجاعت و خودباوری ملت ماست خاطر نشان کرد: تنها کشوری که 37 مبارزه کرد و در دنیا عزیز شد ایران اسلامی است.

 

سردار معروفی در پایان بر توکل و حسن ظن به خدای متعال، تقویت وفاق ملی، به روز بودن، ترویج فرهنگ پویایی و استکبار ستیزی دانشجویان تاکید کرد./831/203/ب2

ارسال نظرات