۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۳۱۱۱۸۵
در قم؛

شصتمین سالروز شهادت نواب صفوی برگزار می‏شود

خبرگزاری رسا ـ شصتمین سالروز شهادت نواب صفوی و همرزمان، یکشنبه 27 دی در قبرستان وادی السلام قم با سخنرانی همرزم شهید و مبارز انقلابی و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار می‏شود.
شصتمين سالگرد شهيد نواب صفوي

رضا گرزین، مسؤول دفتر حزب فداییان اسلام در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری مراسم شصتمین سالگرد شهادت نواب صفوی خبر داد و گفت: شصتمین سالروز شهادت نواب صفوی، رهبر فداییان اسلام، فردا یکشنبه 27 دی در قم برگزار می‏شود.

 

مسؤول برگزاری یادواره شصتمین سالگرد شهید نواب صفوی اظهار داشت: این روحانی شهید به دست نیروهای دژخیم شاهنشاهی به شهادت رسید و هدف از برپایی این مراسم، یادآوری خاطرات فداییان اسلام برای جوانان نسل امروزی است که کمتر نسبت به آن حوادث آگاهی دارند.

 

وی به تأکید رهبر معظم انقلاب درباره زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اشاره و ابراز کرد: شهید نواب صفوی از الگوهای رهبر معظم انقلاب در دوران انقلاب اسلامی بوده است؛ شهید واحدی، ذوالقدر، خلیل طهماسبی و هاشمی، جمعی از همرزمان شهید نواب صفوی هستند.

 

گرزین به تشریح برنامه‏های این مراسم پرداخت و گفت: معز الدین حسینی از همرزمان شهید نواب صفوی و مبارز انقلابی در این مراسم به سخنرانی می‏پردازد؛ ادامه برنامه با مداحی حاج مهدی سلحشور همراه خواهد بود.

 

مسؤول دفتر حزب فداییان اسلامی در پایان اضافه کرد: با توجه به تأکید علما و مراجع تقلید، مزار شهید نواب صفوی و شهدای انقلاب اسلامی باید گسترش پیدا کند و به پایگاهی برای برگزاری مراسمات فرهنگی تبدیل شوند.

 

گفتنی است که شصتمین سالروز شهادت شهید نواب صفوی و همرزمان، یکشنبه 27 دی، ساعت 15 در خیابان خاکفرج، قبرستان وادی السلام، مزار شهید نواب صفوی برگزار می‏شود./840/ت302/س

 

ارسال نظرات