۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۳۱۵۹۳۱
با صدور اطلاعیه ای؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای از مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان خواست تا بار دیگر با حضور در راهپیمایی 22 بهمت خاری در چشم سران استکبار شوند.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای که امروز در اختیار دفتر خبرگزاری رسا در ارومیه قرار گرفت، بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تأکید کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است: از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم وفادار به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و آرمانهای والای حضرت امام خمینی (ره) استان دعوت می شود تا در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور آگاهانه، دشمن شکن و عزت آفرین خود بار دیگر انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و همزبانی ملت و دولت و عشق به ارزشهای الهی انقلاب اسلامی را حول محور ولایت فقیه بعنوان خاری در چشم سران استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار به نمایش بگذارند.

 

بر اساس این اطـــلاعیـــه، مردم ولایتمدار و شهیدپرور ارومیه ساعت 10 صبح فردا، به مناسبت بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر خیابان امام خمینی (ره) به طرف میدان انقلاب راهپیمایی می کنند.

 

سخنران مراسم راهپیمایی و جشن بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ارومیه، دکتر مظفر، معاون نظارت مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

 

گفتنی است، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان غربی نیز در پیامی بر اهمیت شرکت فراگیر مردم به ویژه روستاییان و عشایر سلحشور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن تأکید کرد./936/102/ب1

ارسال نظرات