۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۳۱۶۱۳۸
آیت الله نوری همدانی با قدردانی از حماسه آفرینی ملت

مردم ثابت کردند پای اصول و آرمان ها ایستاده اند/ واکنش به بزک کردن چهره آمریکا

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری راهپیمایی 22 بهمن را حاوی دو پیام مهم داخلی و خارجی دانست و تاکید کرد که ملت ایران پای ارزش ها و آرمان ها و اصول ایستاده اند.
حضور مراجع و علما در راهپيمايي باشکوه 22 بهمن قم حضور مراجع و علما در راهپيمايي روز جهاني قدس - قم حضور مراجع و علما در راهپيمايي حضور مراجع و علما در راهپيمايي روز جهاني قدس - قم حضور مراجع و علما در راهپيمايي باشکوه 22 بهمن قم
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز همگام با دیگر اقشار مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، جشن بزرگ عید انقلاب حضور یافت.
 
وی در حاشیه این راهپیمایی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: حضور پرشور و میلیونی مردم دو پیام دارد، یک پیام خارجی است که نشان دهنده استکبار ستیز بودن ملت است و آمریکا در راس استکبار قرار دارد.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: هر قدر آمریکا و استکبار را بزک کنند مردم استکبار ستیزی و صهیونیسم ستیزی خود را بیشتر نشان می دهند.
 
وی ابراز داشت: پیام داخلی حضور گسترده مردم نیز این ست که این مردم وفادار و پایبند به اصول و آرمان های انقلاب که امام و رهبری مطرح کردند، هستند و روی آن پا فشاری می کنند. /1323/پ202/ج
ارسال نظرات