۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۳۱۸۲۳۵
طاهرنژاد خبر داد؛

تحصیل 70 طلبه در مدرسه علمیه خواهران ازنا/ پذیرش 30 طلبه در سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا با بیان این که در این مدرسه 70 طلبه خواهر در سطح دو حوزوی مشغول به تحصیل هستند، گفت: در سال تحصیلی آینده بین 30 تا 35 طلبه جدیدالورود در مدرسه علمیه خواهران ازنا پذیرفته می شوند.
مدرسه علميه خواهران

کبری طاهرنژاد، مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در مدارس علمیه با پذیرش طلاب تلاش می شود اهداف و آرمان های تحصیل در این مدارس برای پذیرفته شدگان مشخص شود.

 

وی با بیان این که پذیرفته شدگان باید استعداد اولیه طلبگی را دارا باشند، افزود: با کمک کادر آموزشی و اساتید در طول سال تحصیلی استعداد طلاب شکوفا می شود.

 

طاهرنژاد عنوان داشت: استعداد و علاقه کافی برای انتخاب مسیر طلبگی امری مهم در جهت موفقیت طلاب است، داوطلبان نباید مدارس علمیه را بدون هدف انتخاب کنند چرا که نبود ذوق، علاقه و استعداد در تحصیل آنان اثر منفی می گذارد.

 

وی در ادامه با بیان این که 70 طلبه در پایه های یک تا پنج در سطح دو مشغول تحصیل هستند، اظهار داشت: در کنار تحصیل طلاب تهذیب و اخلاق طلبه امری مهم است که همواره در مدارس علمیه مورد توجه قرار می گیرد.

 

مدیر مدرسه علمیه خواهران ازنا با بیان این که تقویت معنویت طلاب از دیگر مواردی است که مورد توجه قرار دارد، گفت: علم همراه معنویت رمز تعالی و موفقیت طلبه است.

 

وی یادآور شد: در طول سال تحصیلی کلاس های درس اخلاق با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه برای طلاب برگزار می شود که هدف از برگزاری این کلاس رشد و تعالی علمی، اخلاقی و معنوی طلاب به صورت همزمان است.

 

طاهرنژاد با اشاره به آغاز نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه های علمیه بیان داشت: به طور تقریبی میزان داوطلبان دو برابر ظرفیت پذیرش مدرسه خواهد بود.

 

وی با بیان این که به مناسبت سال تحصیلی آینده بین 30 تا 35 طلبه جدیدالورود در مدرسه علمیه خواهران ازنا پذیرفته می شود، اظهار داشت: این آمار در سال های تحصیلی به نسبت کمی متغییر است.

 

مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا ابراز امیدواری کرد که پذیرش طلاب با استعداد و توانمند شاهد رشد روز افزون مدارس علمیه خواهران باشیم./9459/302/ب1

ارسال نظرات