۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۳۱۸۶۷۳
حجت‌الاسلام والمسلمین رشاد مطرح کرد؛

انتخاب اصلح؛ بهترین راه پیشگیری از نفوذ دشمن/ مردم پاسخ جسارت انگلیس را پای صندوق‌های رأی می‌دهند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای حوزه های علمیه تهران با اشاره به فتنه نفوذ به عنوان جدیدترین حربه دشمن در مقابله با نظام اسلامی، گفت: در عرصه انتخابات، بهترین پیشگیری از نفوذ، انتخاب اصلح است.
حجت‌الاسلام والمسلمين علي اکبر رشاد، رييس شوراي استاني حوزه علميه تهران

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد، رییس شورای حوزه های علمیه تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با تأکید بر ضرورت توجه مردم به رهنمودها و تبیین های رهبر معظم انقلاب پیرامون انتخابات، درباره تأثیر رأی مردم در سرنوشت کشور، گفت: کسی که رأی می دهد در واقع به دو واجب عمل می کند؛ واجب عینی که هر شخصی موظف است در تعیین سرنوشت خود شرکت کند و واجب کفایی نسبت به تدبیر شؤون جامعه.


وی افزود: بر این اساس، حضور در انتخابات وجوب مضاعف دارد و از همین رو اهمیت مضاعف نیز پیدا می کند. یعنی اگر کسی در انتخاب صالح و یا اصلح از میان صلحا تعلل یا کوتاهی کند و افراد غیرصالحی وارد مجلس شوند و تصمیماتی بگیرند باید نزد خدا پاسخگو باشد.


مردم پای صندوق های رأی پاسخ جسارت دشمنان در تعیین تکلیف برای انتخابات را می دهند
حجت الاسلام والمسلمین رشاد با اشاره به شیطنت های رسانه های غربی در زمینه انتخابات پیش رو، تصریح کرد: دشمن دشمنی اش را می کند این ما هستیم که باید هوشیار باشیم.


رییس شورای حوزه های علمیه تهران خاطرنشان کرد: این که رسانه های دشمن برای مردم تعیین تکلیف می کنند که در انتخابات شرکت کنید یا نکنید یا به فلانی رأی بدهید یا ندهید، جسارتی است که مردم پای صندوق های رأی جواب آن را خواهند داد.


وی ادامه داد: مردم ایران با حضور پرشور در انتخابات، نه تنها پاسخ شیطنت و جسارت انگلیس را می دهند بلکه این سؤال را نسبت به آنان مطرح می کنند که شما که هنوز تحت حاکمیت نظام سنتی شاهنشاهی زندگی می کنید به چه حقی برای ما تعیین تکلیف و در امور یک جمهوری اسلامی دخالت می کنید.


حجت الاسلام والمسلمین رشاد با اشاره به فتنه نفوذ به عنوان جدیدترین حربه دشمن در مقابله با نظام اسلامی، یادآور شد: در عرصه انتخابات، بهترین پیشگیری از نفوذ، انتخاب اصلح است./930/302/ب1

ارسال نظرات