۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۴۳۲۰۷۷
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده همکاری با فرهنگسراها است

حجت الاسلام قطبی با اشاره به جایگاه خانواده به عنوان حلقه وصل فرد و جامعه و اهمیت آن، گفت: فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از لحاظ آموزش و مهارت های تبلیغی و فرهنگی و هنری در راستای تبیین جایگاه خانواده اسلامی است.
حجت الاسلام قطبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی ظهر امروز با حضور در فرهنگ سرای خانواده اصفهان با اشاره به جایگاه خانواده به عنوان حلقه وصل فرد و جامعه و اهمیت آن گفت: فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از لحاظ آموزش و مهارت های تبلیغی و فرهنگی و هنری در راستای تبیین جایگاه خانواده اسلامی است.



وی در ادامه به نقاط مشترک فعالیت دفتر تبلغ اسلامی و فرهنگسرا پرداخت و اظهار داشت: در زمینه های مختلفی بین دفتر و فرهنگسرای خانواده پیوند همکاری وجود دارد که  می توان آن ها را تقویت کرد از جمله در حوزه مطالعات، آموزش های حوزه خانواده و اعزام مشاور و مبلغ خانواده.



حجت الاسلام قطبی همچنین از جهت دهی پایان نامه ها به سمت موضوع خانواده خبرداد و گفت: این امر دستاوردهای مطلوبی به دنبال خواهد داشت که تعامل بین این دو نهاد را تقویت خواهد کرد.



رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به محصول مشترک بین این دو نهاد اشاره کرد و افزود: سه نوع محصول وجود دارد، که شامل محصولات مصرفی در قالب بروشور، محصولات رؤیت پذیر مانند نمایشگاه و محصولات عملکردی مانند ارائه محصولی نظیر قلم قرآنی است که دارای عملکرد طولانی مدت و ماندگار است و در حوزه سوم دفتر آمادگی همکاری با فرهنگسرای خانواده را دارد.



در ادامه محمد سجادزاده رییس فرهنگسرای خانواده با اظهار خرسندی و استقبال از پیشنهادهای مطرح شده گفت: فرهنگسرای خانواده که زیر مجموعه سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری است که روند کلی حرکتش در سال های گذشته بر خدمات عمومی بود که انتخاب نقطه مخاطب مسیر اشتباهی بوده است.



وی تصریح کرد: مخاطب عام نیازهایش زیاد و تمامی ندارد و این در حالی است که بضاعت ما محدود است و از طرفی نمی توان کل شهر را پوشش داد و ما به سمت مخاطب خاص تغییر جهت داده ایم.

 

سجاد زاده تأکید کرد: نقطه عزیمت از مخاطب عام به سمت مخاطب خاص ما را به چهار گروه خاص هدایت نمود، مخاطب انگیزشی که انگیزش را تقویت می کند و آن مخاطبی است که مرجعیت الگویی و رفتاری برای مردم است مانند اصناف، مخاطب کارگزاران، مجموعه های شهرداری ها و مجموعه های مردمی.



رییس فرهنگسرای خانواده در رابطه با مسأله خانواده گفت: چهار تعریف برای حساس سازی نسبت به مسأله خانواده برای ما اولویت دارد که اولاً باید حساس باشد و همراه با گفتمان، فعال و توانمند و امکان شبکه که این مهم در فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی ملموس است./203/939/ب1

ارسال نظرات