۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۴۳۵۴۶۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

انس با قرآن زمینه ساز پالایش روح و جان انسان است

نماینده ولی فقیه در لرستان ماه مبارک رمضان را فرصتی برای پالایش روح و جان انسان بیان کرد و گفت: تلاوت و انس با قرآن زمینه ساز این پالایش است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در مراسمی که به مناسبت رونمایی از طراحی تمبر جلسات تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در لرستان از سوی اداره کل پست استان طراحی شد، گفت: رمضان ماه نزول و بهار قرآن است.

 

وی با تأکید بر این که در ماه مبارک رمضان باید روح و جان خویش را پالایش کنیم، افزود: با برگزاری جلسات تفسیر قرآن تلاش می شود تلاوت و تدبر در قرآن مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به استقبال عموم مردم در برگزاری جلسات تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان، بیان داشت: این جلسات فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است.

 

وی تلاوت و انس با قرآن در ماه مبارک رمضان را زمینه ساز پالایش روح و جان دانست و خاطرنشان کرد: با فراگیری تعالیم دینی و انس با قرآن تلاش می شود فضای جامعه و خانه های خویش را به عطر معنوی کلام الهی معطر کنیم.

 

امام جمعه خرم آباد با یادآوری به این که جلسات تفسیر قرآن 9 سال است در استان لرستان برگزار می شود، بیان داشت: هر سال تفسیر یکی از سوره های قرآن صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: افزون بر ماه مبارک رمضان در دیگر ایام سال و به مناسبت های گوناگون جلسات تفسیر قرآن همواره برگزار می شود.

 

وی با اشاره به حفظ سوره و یا جزوه برداری از سوی حاضران در جلسه تفسیر قرآن، یادآور شد: پایان ماه مبارک رمضان با برگزاری مسابقه ای از برگزیدگان تجلیل به عمل می آید.

 

گفتنی است، امسال نهمین سال است که در ماه مبارک رمضان جلسات تفسیر قرآن از سوی نماینده ولی فقیه در مسجد بعثت استان لرستان برگزار می شود./9459/302/ب2

ارسال نظرات