۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۴۳۹۲۹۱
استاد حوزه و دانشگاه:

امنیت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که امنیت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است، گفت: ضرورت دارد سیره شهدا را سرلوحه امور زندگی خود قرار دهیم که بهره گیری از سیره این عزیزان ما را در مسیر سعادت و رستگاری قرار می دهد.
شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی امینی، استاد حوزه و دانشگاه امروز در مراسم زیارت عاشورا پرسنل نیروی انتظامی آمل در جوار شهدای گمنام حسینیه لاله های زهرایی آمل با بیان این که شهدا سرمایه های گرانقدر انقلاب اسلامی هستند، گفت: ضرورت دارد قدردان این عزیزان باشیم که در مسیر نیکی ها قرار گرفتند.

 

وی تصریح کرد: امنیت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است که باید سیره شهدای گرانقدر و رهنمودهای امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام امینی افزود: ضرورت دارد سیره شهدا را سرلوحه امور زندگی خود قرار دهیم که بهره گیری از آن زندگی ما را در مسیر سعادت و رستگاری قرار می دهد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که شهدا با نثار جان های پاک خود زمینه اعتلای نظام اسلامی را فراهم کردند، گفت: مدیون شهدای عزیز نظام اسلامی هستیم که در مسیر ارزش ها گام برداشته و زمینه ساز عزت و اقتدار شدند.

 

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در جایگاهی والا و گرانقدر قرار دارد که باید در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی کوشا بوده و از تمام ظرفیت ها در این راستا استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام امینی با بیان این که بهره گیری از فرهنگ قرآنی سعادت بخش زندگی انسان است، گفت: تمسک به فرهنگ قرآنی عاملی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است که تلاش دارند از همه فرصت ها برای تحقق اهداف خود استفاده کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: تعمیق و گسترش فرهنگ قرآنی امری مهم و اساسی است که باید برای تحقق آن گام های ارزنده ای برداشته شود که جامعه ما به این فرهنگ متعالی نیاز دارد.

 

سرهنگ ولی اله گنجیان مقدم، فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان این که برگزاری چنین برنامه هایی در جوار شهدای عزیز و گرانقدرمان بسیار ارزشمند است، گفت: جوانان بزرگواری را از دست دادیم که سیره این عزیزان می تواند الگوی ارزشمندی برای همگان باشد.

 

وی تصریح کرد: ضرورت دارد سیره شهدا در میان آحاد مردم و به خصوص نسل جوان جامعه ترویج و تبیین شود که برکات و دستاوردهای ارزشمندی در آن وجود دارد.

 

گنجیان مقدم افزود: باید زمینه ای فراهم کنیم تا جوانان ما با شهدا آشنایی بیشتری پیدا کنند تا بتوانند از این عزیزان بهره گیری شایسته ای داشته باشند که دشمنان برای آنان برنامه های بسیاری دارند و باید هوشیار باشیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ادامه داد: در ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی گرانقدری برگزار شده است که از همه عزیزان در برپایی آن کمال تقدیر و تشکر را داریم که بهره گیری از فرهنگ قرآنی زمینه ای برای سعادت در زندگی انسان است.

 

وی اظهار داشت: خدمت به مردم برکات ارزشمندی دارد که باید مدیران ما از فرصت ها بهره گیری درستی برای خدمت گزاری خالصانه و صادقانه به مردم داشته باشند.

 

گنجیان مقدم افزود: هر میزانی به مردم خدمت کنیم باز هم کم است که ضرورت دارد از تمام ظرفیت ها در این مسیر استفاده کنیم و به فکر مردم باشیم که این عزیزان شایسته بهترین خدمات هستند.

 

گفتنی است، در این مراسم با تجلیل از فعالان قرآنی نیروی انتظامی آمل، مدیران جدید فرماندهی انتظامی آمل آقایان علوی معاون نیروی انسانی، رجبی معاون وظیفه عمومی، مشهدی مصطفایی معاون مالی، مهجوری سرپرست پلیس راهور، عموزاده رییس کلانتری رینه، محمدی فرمانده پاسگاه هراز و حسنی تبار فرمانده انتظامی بخش لاریجان معرفی شدند./1314/202/ب2

ارسال نظرات