۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۴۳۹۹۳۰
آیت الله دری نجف آبادی:

اقتصاد مقاومتی با حقوق های غیرمتعارف محقق نمی شود

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با ریخت و پاش و حقوق های غیرمتعارف محقق نمی شود، گفت: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، اقتصادی عملیاتی است که با تزریق پول و اسکناس محقق نخواهد شد.
آیت الله دری نجف آبادی آیت الله دری نجف آبادی در آیین گرامیداشت 17 شوال روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای درجمع ورزشکاران زورخانه متقین اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شب گذشته در آیین گرامیداشت 17 شوال روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای درجمع ورزشکاران زورخانه متقین اراک، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی با ریخت و پاش و حقوق های غیرمتعارف محقق نمی شود.

 

اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، اقتصادی عملیاتی است که با تزریق پول و اسکناس محقق نخواهد شد، گفت: اقتصاد کشور با رونق اقتصادی تداوم پیدا می‌کند و باید با یک برنامه‌ریزی خوب اقتصاد را از رکود خارج کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی کار و تلاش مضاعف، ابراز کرد: اقتصاد مقاومتی قطعاً می‌تواند راه برون رفت از مشکلات اقتصادی باشد و جامعه ای می تواند پیشرفت کند و به اهداف عالیه دست یابی پیدا کند که در آن جامعه همگان در راستای کار و تلاش گام بردارند.

 

منش پهلوانی سبب ایمان در افراد می شود

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ورزش پهلوانی روح و معنویت را به همراه دارد، خاطر نشان کرد: ورزش پهلوانی مایه افتخار است و باید در بین نسل‌های مختلف جامعه به ویژه در بین جوانان بیش از پیش گسترش یابد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه منش پهلوانی سرمایه بزرگی است که سبب ایمان در افراد می شود، اظهار داشت: امروز جوانان ورزشکار باید قدر خود را بدانند و باید در مسیر  پیوند اخلاق، ورزش و پهلوانی که بزرگترین سد در برابر آسیب های اجتماعی است، گام بردارند.

 

بهره مندی از ظرفیت بالای جوانان

امام جمعه اراک با بیان اینکه ورزش پهلوانی را ورزش علوی، ورزش عشق محمد و آل محمد (ص)، ورزش زنده دلان و جوانمردان است، بیان کرد: گسترش و توسعه ورزش پهلوانی از سقوط جوانان و گرفتاری آن ها جلوگیری به عمل می آورد و آنها را در مسیر مثبت زندگی سوق خواهد داد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه والدین، مربیان، دستگاه های فرهنگی و رسانه ای باید در راستای هدایت افراد جامعه به ورزش همچنین ورزش پهلوانی تلاش کنند، گفت: سالم سازی افراد جامعه با ورزش و بهره مندی از ظرفیت بالای جوانان می تواند جامعه را در برابر توطئه های دشمنان حفظ کند./203/842/ب1

ارسال نظرات