شیوه های نوین تبلیغ در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده شود

حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، از اعتماد ملی به عنوان یکی از سرمایه های مهم سازمان تبلیغات اسلامی یاد کرد و گفت: مردم این نهاد را یک نهاد دینی فرهنگی برخاسته از ارزشهای انقلاب اسلامی می دانند چرا که به دستور امام راحل، نیروهای ارزشی برای تبلیغ دین وارد این نهاد شدند.
وی افزود: باید در جهت حفظ این اعتماد تلاش کرد زیرا بی توجهی به این امر مهم سبب زائل شدن اعتماد مردم به سازمان تبلیغات اسلامی می شود.
حجت الاسلام نوری زاده ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با کما افتخار خود را نهادی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری می داند و برنامه ها و فعالیتهای خود را در راستای حفظ و تحکیم شأن و جایگاه ولایت فقیه انجام می دهد و در جهت تحقق اهداف و ماموریتهای محوله از تمامی ظرفیتها بهره لازم را می برد.
معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی، هدف قرار دادن اعتماد مردمی به نهاد سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان سرمایه ملی برای پیشبرد اهداف خود را از دیگر اهداف دشمن عنوان کرد و گفت: حقوقهای نجومی و سیاه نمایی کردن و زیر سؤال بردن عملکرد مسؤولان در زمینه های مختلف از اهم اهداف دشمن برای از بین بردن اعتماد مردم به اصل نظام و بی تفاوت کردن مردم نسبت به ارزشهای دینی و تبلیغ اسلام امریکایی به جای اسلام محمدی است.
وی گفت: فعالیتهای فرهنگی تا به نتایج مطلوب برسد زمان بر بوده و می بایست بیش از پیش از توانمندیها در حوزه های فرهنگی بهره لازم را برد.
حجت الاسلام نوری زاده با تاکید بر هوشیارانه عمل کردن در برابر ترفندهای دشمنان گفت: اگر ما به عنوان متولیان فرهنگی اعتقاد داریم که همه چیز بر اساس و پایه فرهنگ مستحکم بوده و فرهنگ ریشه و مبنای همه کارها و اصل و ذیل اقتصادی و دیگر امور است باید بر اساس این اعتقاد از تمام ظرفیت و پتانسیلهای موجود در تحقق اهداف فرهنگی استفاده کنیم.
معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: حضور مدیران جوان و باانگیزه در راستای توسعه و ترویج فر هنگ دینی ما را در رسیدن به اهداف مدنظر یاری کرده و سبب تسریع در انجام امور محوله می شود.
وی ادامه داد: در زمینه فرهنگی باید به مدیریت فرهنگی توأم با فکر، اندیشه و ایده به معنای حقیقی معتقد بود و با تعامل و استفاده بهینه از همه ایده ها و توانمندیها در راستای تحقق اهداف و رسالتهای سازمان تبلیغات اسلامی گام برداشت.
حجت الاسلام نوری زاده در پایان گفت: شناسایی ظرفیتهای سازمان اعم از حوزه هنری، دانشگاه سوره، دبیرستانهای علم و معارف اسلامی صدرا با ظرفیت 143 مدرسه در سطح کشور، موسسات وابسته همچون شرکت واژه پرداز، شرکت نشر الترونیک، خبرگزاری مهر، موسسه فرهنگی تبیان امری ضروری تلقی کرد./302/851/ب1