۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۴۵۰۰۲۳
حجت الاسلام والمسلمین باطنی:

امت اسلامی صدای انزجار خود از ظالمان را به گوش جهانیان برسانند

حجت الاسلام والمسلمین باطنی حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالم را از دستورات اسلام دانست و گفت: از امتهای اسلامی انتظار داریم که صدای انزجار خود از ظالمان را به گوش جهانیان برسانند ‏تا به فضل الهی موج اعتراضات مردمی سبب عقب نشینی آل خلیفه و آل سعود شود.
حجت الاسلام والمسلمین باطنی

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی، جانشین مدیر حوزه علمیه استان اصفهان در گفت ‌و گو ‏با خبرنگار ‏خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره لزوم خروش جنبشهای مردمی مسلمانان بر تحرکات آمریکا و جنایات آل سعود و آل خلیفه در منطقه، گفت: از دولتهای حاشیه خلیج فارس و بسیاری دیگر از کشورها که انتظاری نمی رود و همانگونه که تاکنون هیچ حمایتی نکردند در آینده نیز نخواهند کرد.

وی ادامه داد:‏ اما از امت اسلامی انتظار داریم که صدای انزجار خود از ظالمان را به گوش جهانیان برسانند، ملتهای مسلمان اگر نمی توانند در بحرین و سایر نقاط حضور پیدا کنند و به داد مردم مظلوم برسند می توانند به هر وسیله ممکن دیگر از آنها دفاع کنند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان افزود: حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالم از دستورات مهم دین اسلام است، آنجا که امیرمؤمنان(ع) میفرماید« کونوا لِلظالمِ خَصماً و لِلمَظلومِ عَوناً»، همچنین در قرآن کریم هم آیاتی در این رابطه داریم، بنابراین مسلمین جهان باید از یکدیگر حمایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت: ‏امیدواریم که ان شاءالله در آینده نزدیک صدای مسلمانان آزادیخواه جهان به ویژه در کشورهای مسلمان منطقه علیه سیاستهای ظالمانه آل خلیفه و آل سعود بلند شود و موج اعتراضات مردمی سبب عقب نشینی دولتهای ظالم و تجدید نظر آنها در مقاصد شومشان شود.

وی بیان داشت: به نظر نمی رسد که اقدامات کنونی دولت بحرین در فشار به شیعیان و شخصیتهای روحانی و تاثیرگذار از جمله آیت الله شیخ عیسی قاسم چاره درد امروز دولت آل خلیفه باشد، بلکه این اقدامات مشکلات را پیچیده تر خواهد کرد./302/869/ب1

ارسال نظرات