۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۴۵۷۰۵۹
در دومین روز از سفر به استان مرکزی؛

رییس جمهور وارد خمین شد+ جزئیات برنامه ها

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به همراه تعدادی از وزرا و معاونان در جریان سی و دومین سفر استانی خود، وارد شهرستان خمین زادگاه حضرت امام شد.
ورود رییس جمهور به خمین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، لحظاتی پیش حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به همراه تعدادی از وزرا و معاونان در جریان سی و دومین سفر استانی خود، وارد شهرستان خمین شد.

رییس جمهور و هیات همراه پس از دیدار با مردم این شهرستان در ورزشگاه شهید مطهری، در جلسه شورای اداری که مجمع نمایندگان استان، فرمانداران و مدیران کل استان در آن حضور خواهند داشت، شرکت می‌کند.

اعضای کابینه دولت تدبیر و امید نیز با حضور در بخش های شهرستان خمین در میان مردم حضور پیدا می کنند.

امروز با حضور وزرای دولت یازدهم  طرح های عمرانی و اقتصادی تدارک شده از سوی آنان به عنوان نماینده عالی دولت به بهره برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است، حجت الاسلام والمسلمین روحانی و هیات همراه پس از حضور در نشست مطبوعاتی و بازدید از بیت امام خمینی(ره) خمین را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

گفتنی است روز گذشته نیز رییس جمهور و چندی از وزیران در کلانشهر اراک حضور داشتند.

همچنین دیدار با مردم در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، برگزاری نشست توسعه و سرمایه گذاری با حضور فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی، دیدار با نخبگان، علما و برگزیدگان استان مرکزی، بازدید از شرکت ماشین سازی اراک و بهره برداری از طرح های اقتصادی و عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس از جمله برنامه های تدارک شده این سفر در روز نخست در کلامشهر اراک بود.

شایان ذکر است روز گذشته ریاست جمهوری اسلامی ایران در کلانشهر اراک پس از دیدار با مردم و سخنرانی در جمع آنان از یکی از مجموعه‌های صنعتی استان بازدید کرد و همچنین پس از آن در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری استان که با حضور وزرا، معاونان دکتر روحانی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد، حضور یافت.

گفتنی است، شهرستان خمین در فاصله 75کیلومتری کلانشهر اراک قرار دارد./842/پ202/ج

ارسال نظرات