۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۵۹۴۹۰
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

حفظ ماهیت انقلابی نظام اسلامی در تداوم استکبار ستیزی است

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، حفظ ماهیت انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تداوم شعار استکبار ستیزی دانست و گفت: نفرت و انزجار از آمریکا موجب صیانت جمهوری اسلامی می‌شود.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در جمع گردان های بیت المقدس و کوثر در ساری با اشاره به حضور گسترده عموم مردم به ویژه جوانان کشورمان در راهپیمایی روز گذشته 13 آبان گفت: استقلال خواهی، مبارزه با ظلم و استبداد و استکبار ستیزی شأن نزول راهپیمایی 13 آبان است.

وی با بیان این که نفرت 38 ساله ملت ایران از آمریکا همچنان تداوم دارد، افزود: علیرغم گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب، اما توطئه و دشمنی آمریکایی ها علیه ملت ایران هر روز به شیوه ای جدید دنبال می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، حفظ ماهیت انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تداوم شعار استکبار ستیزی دانست و ادامه داد: نفرت و انزجار از آمریکا موجب صیانت جمهوری اسلامی می‌شود.

استاد حوزه علمیه مازندران، تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) را نشان از بصیرت و دور اندیشی جوانان ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جنایات تاریخی آمریکایی ها علیه ملت ایران هیچ گاه از حافظه مردم کشورمان پاک نخواهد شد.

وی با بیان این که روحیه استکبار ستیزی ملت ایران علیرغم گذشته بیش از سه دهه از عمر انقلاب همچنان تداوم دارد، تصریح کرد: عده‌ای می‌نشینند و می‌گویند امام راحل روحیه استکبارستیزی نداشت اما شاهد هستیم که روحیه مرگ بر آمریکا در کشور همچنان زنده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شعار استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و استبداد در کلام الهی مورد توجه و تأکید قرار گرفته است؛ تصریح کرد: ایستادگی در برابر دشمنان و مقابله با آنها ازمبانی دینی و عقیدتی ما برآمده است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که در سوره بروج آیه 4 قرآن کریم متنی با عنوان مرگ صاحبان گودال آتش آمده است، گفت: آمریکا کمتر از اصحاب اُخدود نیست، این اصحاب گوالی از آتش برای مومنان ایجاد کردند.

وی با بیان این که آمریکا هر آنچه که در توان داشته برای ظلم به انسان های بی گناه انجام داده است، گفت: آمریکایی ها همواره با سوء استفاده از قدرت خود از ملت های مستضعف و بی گناه سوء استفاده می کند و این مسأله تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا به سیاست های آمریکا در نفوذ به کشورها اشاره کرد و افزود: تلاش آمریکا برای نفوذ در کشورهای تأمین منافع و سلطه خود و همچنین زمینه سازی برای براندازی آن کشور است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که انقلاب اسلامی همه برنامه ها و معادلات آمریکایی ها در منطقه را به چالش کشید، گفت: دشمنان اسلام به هر دری بزنند نوری را که از سوی جمهوری اسلامی در منطقه روشن شده است خاموش نمی‌شود بلکه عمق بیشتری پیدا کرده است.

وی با اشاره به این که آمریکا وهمپیماناش از قدرت نفوذ نظام مقدس جمهوری اسلامی عصبانی و هراسان هستند، تصریح کرد: دشمنان اسلام در صدر اسلام هم با پیشرفت پیامبر اکرم (ص) مبارزه می‌کردند و قرآن را سحر و جادو می‌دانستند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که همه تلاش آمریکایی ها در 38 سال گذشته تنها براندازی و نابودی انقلاب اسلامی بوده است، افزود: اما به لطف الهی تلاش های مذبوحانه آمریکای جنایت کار راه به جایی نبرد و نظام اسلامی مقتدر تر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر این که ما فرزندان قرآن حق داریم با صدای رسا مرگ بر آمریکا بگوییم و لحظه ای از این شعار فاصله نگیریم، خاطرنشان کرد: زیارت عاشورا بزرگ‌ترین دستورالعمل برای دشمن‌شناسی و دشمن ستیزی است.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بسیج را شجره طیبه انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: امروز این شجره طیبه به عنوان الگویی ارزشی در سوریه، حزب‌الله لبنان و منطقه نقش موثری دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا به بیان این که علیرغم همه تلاش های دشمنان، جبهه انقلاب اسلامی امروز جهان مدار شده است، ادامه داد: امروز ملت های آزادی خواه جهان خط گفتمانی انقلاب اسلامی را در مبارزه با دشمنان دنبال می کنند.

وی با بیان این که ایران اسلامی ثمره مجاهدت های علما، بزرگان دینی و شهدا است که امروز به این جایگاه رسیده است، تصریح کرد: باید از این انقلاب و آرمان های آن با همه توان خود حراست و پشتیبانی کنیم./202/950/ب1

ارسال نظرات