۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۶۱۷۳۵
آیت‌الله مهمان‌نواز:

اظهارات جنون‌آمیز ترامپ نشانگر خوی استکباری دولت‌ آمریکا است

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: با وجود برخی امیدواریها نسبت به تغییر رفتار آمریکا باید گفت رعشه‌هایی از جنون در رییس‌جمهور منتخب این کشور دیده می‌شود که نشانگر خوی استکباری دولتمردان آن است.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، اظهار کرد: به فضل الهی روزبه‌روز قدرت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان افزایش می‌یابد.

وی افزود: به یاری خداوند و با رهبری بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب، دشمنان نظام جمهوری اسلامی تاکنون نتوانسته‌اند عزم راسخ این ملت برای پیمودن آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) را بکاهند و تمامی نقشه‌های شوم آنها هم نقش بر آب شده است.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه کرد: اگر چه دشمنان و دنیای استکبار هم برای ضربه زدن به نظام اسلامی دست از تلاش برنداشته‌اند و دشمنی‌های آمریکا به‌ عنوان سردمدار دنیای استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد اما ملت ایران با رهبری مقتدر خود توطئه‌های آنها را خنثی می‌کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا دشمن همیشگی انقلاب و نظام اسلامی ما بوده و تا زمانی که این کشور با چنین رویکرد و روحیه‌ای در صحنه روزگار حضور دارد، نباید خود را از خدعه‌های آن در امان بدانیم.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به چهل و ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و انتخاب دونالد ترامپ به‌ عنوان رییس جمهور منتخب این کشور، خاطرنشان کرد: چهره واقعی دولتمردان آمریکا در این انتخابات برای تمام ملت‌ها به‌ویژه ملت ایران برملا شد.

وی افزود: با وجود برخی امیدواریها نسبت به تغییر رفتار آمریکا باید گفت رعشه‌هایی از جنون در رییس‌جمهور منتخب این کشور دیده می‌شود که نشانگر خوی استکباری دولت آمریکا است.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود از مواضع قاطع حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در برابر اظهارات صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در دانشگاه بجنورد قدردانی کرد و از وی خواست تا با تمام قدرت و بدون ترس در مقابل این‌گونه افراد بایستد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد هم در این دیدار با تجلیل از بیش از نیم قرن خدمات و زحمات آیت‌الله مهمان‌نواز در خراسان شمالی و حضور همه‌جانبه در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، وی را مایه قوت قلب همه مسؤولان استان دانست./9314/202/ب2

ارسال نظرات