۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۴۶۲۲۷۶
آیت الله دری نجف آبادی:

مسؤولان راهبردهای عملی را در راستای اقتصاد مقاومتی اجرایی کنند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مسؤولان راهبردهای عملی و اثربخش را در راستای اقتصاد مقاومتی اجرایی کنند، گفت: مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در لایه های خرد تا کلان بایستی فرمایش های مقام معظم رهبری را در رأس امور قرار دهند.
آیت الله دری نجف آبادی نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در نماز جمعه این هفته این شهر، ابراز کرد: توسعه کشور از باروری ظرفیت های داخلی و تکیه بر ظرفیت های خودی سرچشمه می گیرد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه مسؤولان راهبردهای عملی و اثربخش را در راستای اقتصاد مقاومتی اجرایی کنند، گفت: مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در لایه های خرد تا کلان بایستی فرمایش های مقام معظم رهبری را در رأس امور قرار دهند.

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه بهره مندی از ظرفیت های داخلی توسعه و تحول همه جانبه در کشور را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: جانمایه راهبردهای اقتصاد مقاومتی به عنوان سیاست کلان و فرادستی در ترمیم اقتصاد ایران، در اتکا به ظرفیت های داخلی است.

مقابله در برابر تحریم های استکبار جهانی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با تأکید بر اینکه ایران اسلامی باید با قدرت در مقابل تحریم های استکبار جهانی مقابله کند، اظهار داشت: ایران توان بالایی را در منابع و نیروی انسانی کارآزموده دارد و با این نیروها و برنامه ریزی های منسجم خود به خوبی می تواند بیش از پیش قدرتمند شود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ساخت هواپیما و تجهیزات پیچیده در حوزه های حمل و نقل و تأسیسات آن نیز برای این کشور غیرممکن نیست، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به خوبی توانست با استفاده از ظرفیت داخلی موشک هایی با برد 2000 و 3000 کیلومتر با موفقیت بسازد.

توسعه قطارهای سریع السیر سبب کاهش استفاده ازهواپیما

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  خاطرنشان کرد: اگر فروش هواپیما به کشور را منع کرده اند باید خود وارد عمل شویم همانطور که کشور توانسته است به موفقیت های عالی و چشمگیر دست یابد، قطعا می توانیم به ساخت هواپیما دست یابیم.

 آیت الله دری نجف آبادی افزود: بارها گفته ام که با توسعه قطارهای سریع السیر می توانیم نیاز خود به هواپیما را کاهش دهیم، اما کسی توجه نکرده است و اگر اختیار را به من بدهند تمام نکاتی که در نمازهای جمعه عنوان می کنم را عملیاتی خواهم کرد.

امام حسین(ع) جریان و چشم چراغ عالم وجود

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با بیان اینکه امروز ما هرچه داریم به برکت امام حسین(ع) است، گفت: امام حسین(ع) جریان و چشم چراغ عالم وجود است و با اقتدا به امام حسین(ع) می توانیم به مقصد نهایی برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه زیارت اربعین امام حسین (ع) مهمترین اعمال مستحبی است، خاطرنشان کرد:  امروز در ایام اربعین حسینی شور و اشتیاق مردم نقاط مختلف جهان به ویژه شیعیان ایران اسلامی در این آیین ستودنی است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه اباعبدالله و یارانش اسوه حسنه هستند،‌ اظهار داشت: مکتب امام حسین(ع) مکتب حیات و زندگی است و کلاس درس امام حسین(ع) کلاس بزرگ فضیلت و کرامت است و تا ابد پا بر جا خواهد ماند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه اربعین حسینی نماد زنده نگهداشتن مکتب امام حسین(ع) است، خاطرنشان کرد: امروز همه و همه دست بر دست یکدیگر داده اند و پرچم انسانیت، عدل و انصاف که متعلق به همه ائمه اطهار(ع) و انبیاست را برافراشته نگاه داشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان در ادامه با با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج، گفت: اقتدار کشور و نظام به همت بسیج و بسیجیان محقق شده است و بسیجیان به خوبی توانسته اند نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

به گزارش رسا، هم اکنون نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/201/ب2

ارسال نظرات