۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۴۶۹۲۰۱
آيت‎الله طباطبايي‎نژاد:

9 دی روز رسوايی دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنان بود

امام جمعه اصفهان با اشاره به مناسبت 9 دي‎ماه كه روز حماسه ملت ايران و روز ميثاق ملت با ولايت است، گفت: شيطنت بزرگي انجام گرفت اما در 9 دي‎ماه مشت محكمي بر شيطان‎ها زده شد، خيانت‎كاران داخلي كه دست به دست خيانت‎كاران خارجي دادند و تا مرز نابود كردن خون شهدا و انقلاب پيش رفتند.
آيت الله طباطبايي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در اصفهان، آيت‌الله سيديوسف طباطبايي‌نژاد، در خطبههاي اين هفته نماز جمعه اصفهان كه در مصلاي امام(ره) برگزار شد، با اشاره به مناسبت 9 ديماه كه روز حماسه ملت ايران و روز ميثاق ملت با ولايت، اظهار كرد: شيطنت بزرگي انجام گرفت اما در 9 ديماه مشت محكمي بر شيطانها زده شد، خيانتكاران داخلي كه دست به دست خيانتكاران خارجي دادند و تا مرز نابود كردن خون شهدا و نابود كردن انقلاب پيش رفتند.

وي خاطرنشان كرد: كساني كه فاصله رأيشان بسيار زياد بود، ادعاي تقلب كردند، در هر صندوقي دو سه نفر غير از مسؤولان صندوق نظارت بر صندوق داشتند و بر فرض كه تقلب ميشد، راه قانوني داشت و بايد راه قانونياش را طي ميكردند، بارها و بارها رأس فتنه را رهبر معظم انقلاب خواستند و به ايشان نصيحت كردند كه شأن شما نيست كه اين كار را بكنيد اما گوش نكرد و مثل نوكر اجنبي بوق دست گرفتند و توي خيابان آمدند.

امام جمعه اصفهان ابراز كرد: جلوي خلاف نايستادند و تنها كسي كه مردم را حركت داد، حضرت اباعبدالله الحسين(ع) بود، پرچم امام حسين(ع) را آتش كشيدند و ايستگاههاي صلواتي امام حسين(ع) را خراب كردند و به آتش كشيدند، مزدوري از اجانب كردند و كشور خودشان را نابود ميكردند و مردم حركتي كردند كه جلوي آنان ايستادند و چشم فتنه را كور كردند.

وي با اشاره به حصر سران فتنه ادامه داد: برخيها هنوز حاضر به توبه نشدند، حالا بيرون آمدن آنان ديگر وجهي ندارد، آقاياني كه با اين جنايتشان دهها نفر كشته شدند و اين همه مال مردم را از بين بردند و اين همه نوكري اجانب را كردند، جالب است كه برخيها ميگويند چرا اينها آزاد نيستند، در حالي كه رحمت اسلامي شامل حال اينان شده است و اينها در خانهشان خوش هم ميگذرانند و حتي حاضر به توبه نشدند، چگونه بيرون بيايند؟ بايد اين روز 9 دي را جشن گرفت و همواره پيرو رهبر معظم انقلاب بود.

آيتالله طباطبايينژاد: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي در كنفرانس وحدت اسلامي را بسيار با اهميت دانست و اظهار كرد: رهبر معظم انقلاب گفتند كه شيعه انگليسي و سني آمريكايي هر كدام دو لبه قيچي هستند كه به ضرر اسلام كار ميكنند و بين مسلمانان اختلاف ايجاد ميكنند،‌ سنيهاي آمريكايي همين داعشيها هستند، تا آخرين لحظات هم به تروريستها كمك ميكردند كه خدا را شكر ديشب همه قسمتهاي حلب آزاد شد و اين جاي تقدير براي همه كشورهايی دارد كه براي دفاع از حرم حضرت زينب سلام الله عليها آمده بودند.

وي گفت: آنهايي كه شش سال ميگفتند كه بشار اسد برود، همهشان رفتند در همه كشورهاي مختلف و هدف استكبار اين بود كه اين سوريه را قطعه قطعه بكنند، هنوز هم توي سوريه هستند اما حلب منطقه استراتژيكي بود و در عراق هم قسمتي را گرفتهاند كه آن هم به خواست خدا آزاد خواهد شد، هدف آنان اين است كه كشورهاي اسلامي كوچك شود و بر آنان مسلط شوند.

نماينده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به روز ثبت احوال افزود: ثبت احوال ادارهاي است كه هويت انسانها را حفظ ميكند و از قبل از انقلاب تا كنون كارها به روز شده است و با فناوري روز همراه شده است، امروزه دستگاهها دستگاههاي الكترونيكي شده و زحمتهاي فراواني در جهت پيشبرد كار مردم در نظر گرفته شده است.

وي با تبريك ولادت حضرت عيسي(ع) خاطرنشان كرد: حضرت عيسي(ع) از مادر بسيار بزرگوار بدون پدر زاده شد و ايشان پيامبر اولوالعزم خداوند است كه متأسفانه در دنياي امروز خيليها خود را عيسوي ميدانند اما بويي از حضرت عيسي(ع) نبردهاند.

آيتالله طباطبايينژاد ادامه داد: آمريكاييها و اروپاييها ميگويند ما دين حضرت مسيح(ع) را داريم اما واقعا اين چنين نيست، در تمام دنيا دارند جنايت ميكنند در يمن و سوريه و افغانستان و عراق هر جا جنايت است خود را وابسته به يك پيامبر ميدانند، انشاءالله خداوند اين جنايتكاران را به بركت خود حضرت عيسي(ع) نابود كند.

وي با اشاره به دستور تشكيل سپاه حفاظت هواپيمايي از سوي امام(ره) ابراز كرد: حفاظت اطلاعات هواپيما بسيار مهم است و امنيت ويژهاي در خطوط هوايي ايران ايجاد كردهاند، با اينكه دشمنان بسيار درصدد هستند كه به كشور ضربه بزنند و اين به دليل اين است كه سپاه حفاظت هوايي بهترين تلاشهاي خود را انجام داده است.

نماينده وليفقيه در استان اصفهان با گراميداشت تشكيل نهضت سوادآموزي به دستور امام(ره)، اظهار كرد: بايد دولتها و حكومت اسلامي اعلام بكند، هر كس تا سيكل را نخواند، هيچ كاري به او در اجتماع نميدهيم، تا پدرها مجبور بشوند كه بچهها را به مدرسه ببرند و الان بايد نهضت سوادآموزي ديگر تعطيل شده باشد و ديگر فرزنداني نباشند كه مدرسه نروند و بخواهند بعدا در نهضت سوادآموزي شركت كنند./201/914/ب1

ارسال نظرات