۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۴۷۵۰۳۴
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون قزوین:

نیروهای مدافع حرم حافظ امنیت ملی در فراسوی مرزهای جغرافیایی ایران هستند

حجت الاسلام مصطفایی با بیان این که نیروهای مدافع حرم حافظ امنیت ملی در فراسوی مرزهای جغرافیایی ایران هستند، گفت: امنیت امروز کشور به برکت خون شهداست که باید همیشه قدردان آنها باشیم.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین‌،‌ حجت الاسلام  ابوالفضل مصطفایی مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در همایش شهید مدافع حرم که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان برگزارشد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد و گفت: رزمندگان جبهه مقاومت، امنیت امروز کشور را  به ارمغان آورده و ما باید قدردان مجاهدت خانوادههای شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم باشیم.

حجت الاسلام مصطفایی ابراز کرد: شهدا جان خود را تقدیم این نظام کردند تا اسلام جاودان بماند، با گذر بر وصیت نامه شهدا مشاهده می‌شود که تمامی آنها به اسلام، ائمه معصومین (ع)  و عمل به دستورات آنان تأکید بسیار دارند دارند.

وی افزود: نیروهای مدافع حرم در کشورهای عراق و سوریه با فداکاری، ایثار و ازخودگذشتگی، حافظ امنیت ملی در فرای مرزهای جغرافیایی ایران شده اند و امنیت امروز کشور به برکت خون شهداست که باید همیشه قدردان آنها باشیم.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع انقلاب اسلامی هستند که در کیلومترها دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی، جانفشانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه رزمندگان مدافع حرم عمق انقلاب اسلامی را درک می‌کنند و از حریم ولایت و حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند،اضافه کرد: رزمندگان امروز در جنگ نابرابری در خارج از خاک با دشمنان اسلام می‌جنگند که همین برای بیان مظلومیت آنها کافی است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: ما باید بتوانیم مسیر شهدا را با خلوص نیت و با اراده ادامه دهیم و اجازه ندهیم خدشه‌ای به حریم ولایت وارد شود.

وی در پایان گفت: در شرایط حاضر، نظام اسلامی نیاز مبرم به حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق دارد، زیرا شرایط منطقه به گونه‌ای است که اگر در بیرون از مرزها دفاع نکنیم باید در پشت مرزهای خود دفاع کنیم./853/102ب2

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظرات