۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۸۱۶۷۰

سی‌امین یادواره شهید میرحسینی در زاهدان برگزار شد

سی‌امین یادواره شهید میرحسینی امشب در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.
یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سی‌امین یادواره «شهید حاج قاسم میرحسینی» امشب در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم، گفت: امشب خدا را شاکر هستیم اولین مراسم بعد از احیای این حسینیه با حضور رزمندگان و مردم استان که عاشق اباعبدالله هستند برگزار می‌شود.

وی افزود: سی سال از شهادت دوست و برادرمان گذشت ولی ما همچنان دلتنگ او هستیم؛ شهادت او غم را در قلب عشاق و مجاهدین نهادینه کرد.

سردار معروفی با بیان اینکه هر مراسم برای شهدا باید با معرفی الگو همراه باشد، عنوان کرد: قطعا شهید میرحسینی به این مراسم نیاز ندارد چرا که او در بهشت است اما ما که جامانده هستیم نیازمندیم تا دل خود را به آنها بسپاریم و خداوند را با او قسم دهیم که راه هدایت و سعادت را بر ما هموار کند.

وی ادامه داد: ما نیاز به یادواره های شهدا داریم؛ این مراسمات برای بزرگداشت فتوحات انقلاب است و مهم است که در این دنیای پر گردوغبار شهدا را سرمنشأ حیات خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان شهید میرحسینی را یک الگوی تمام عیار خواند و اظهار داشت: شهید میرحسینی نه برای این استان بلکه برای همه الگو است؛ چون او با خدا معامله کرد؛ او می‌تواند مرکز وحدت برای اقوام و مذاهب باشد.

وی اضافه کرد: میرحسینی جهاد کبیر را در خود نهادینه کرده بود؛ از این رو ما اگر میرحسینی شویم، می‌توانیم انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه انقلابی ماندن مهمتر از انقلابی شدن است، بیان کرد: من با شناختی که از میرحسینی دارم شک ندارم که اگر او اکنون حضور داشت، بر ادامه راه امام و ولایت اصرار می‌کرد و دست رد به سینه دشمن می‌زد، اگر او بود فریاد می زد که مراقب ارزش‌های انقلاب باشید و تأکید می‌کرد که نگاهتان را به مردم و توانمدی داخلی و روحیه جهادی معطوف کنید.

وی ابراز داشت: او فردی از روستای جزینک سیستان بود اما جریانی از انقلاب بود؛ به همین علت باید تفکر او را گسترش داد./831/203/ب2

ارسال نظرات