۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۴۸۷۵۲۲
آیت الله علما:

سنت قرض الحسنه ترویج مکتب ائمه اطهار است

آیت الله علما با اشاره به اینکه سنت قرض الحسنه ترویج مکتب ائمه اطهار(ع) است، گفت: قدم نهادن در سنت و سیره رسول اکرم(ص) امری خداپسندانه است.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز در دیدار حجت الاسلام جواد کرمی مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت و پرسنل بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه، ابراز داشت: سنت قرض الحسنه سنتی حسنه و نیک است که همواره پیامبر اکرم (ص) نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با تشکر از عملکرد بانک قرض الحسنه رسالت، بیان داشت: قدم نهادن در سنت و سیره رسول اکرم (ص) امری خداپسندانه است که علاوه بر ترویج مکتب ائمه اطهار (ع) نیازهای ضروری مردم را گره گشا است.

حجت الاسلام جواد کرمی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در ادامه اظهار داشت: بانک قرض الحسنه رسالت علاوه بر اعطای تسهیلات قرض الحسنه نسبت به حمایت از کارآفرینان نقش بسزایی دارد.

وی در ادامه افزود: عملیات به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دستور کار این بانک قرار گرفته است، امید است که بتوانیم با قدم نهادن در این مسیر علاوه بر تحقق تأکیدات رهبری مشکلات و نیازهای جامعه را برطرف کنیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در پایان تأکید کرد: تکیه بر توان داخلی و حمایت از کارآفرینان تنها راهکار احیای اقتصاد کشور است و این مهم باید در دستور کار قرار گیرد./857/203/ب2

ارسال نظرات