۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۰۳۵
نماینده سابق مجلس:

رییس جمهور باید فردی شجاع باشد

حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به ویژگی های شخص رییس جمهور تأکید کرد: رییس جمهور باید فردی شجاع باشد، به بیگانه دل نبندد و تولید داخلی را رونق ببخشد.
حجت الاسلام آقاتهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، امشب در نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) به ما یاد دادند که ورود به سیاست عبادت است اما باید اصول و قواعد آن را دانست و آنها را به درستی اجرا کرد.

وی با تأکید بر اینکه انتخاب افراد نباید بر اساس مسائل طایفه ‌ای و قومی باشد، افزود: یکی از اصول در مباحث انتخابات انتخاب فرد اصلح است و بنا به فرموده پیامبر اکرم(ص) صالح باید به نفع اصلح کنار رود چراکه این مسأله به نفع جامعه است.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: شورای نگهبان از میان بیش از هزار نفری که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت ‌نام کرده بودند 6 نفر را براساس قانون انتخاب کرد تا انتخاب فرد اصلح برای مردم آسان‌تر باشد.

استاد حوزه گفت: دولتی باید انتخاب شود که برنامه داشته و درصدد اجرای مطالبات و خواسته‌ های رهبر فرزانه انقلاب باشد؛ اگر رهبر معظم انقلاب در برخی جاها کوتاه می ‌آیند تقصیر ما و مسؤولان است.

وی با اشاره به اینکه مسؤولی که انتخاب می ‌شود باید بداند رهبر چه مطالباتی دارد و چه می ‌خواهد، اظهار کرد: باید به مردم دلخوش کرد نه آمریکا چرا که آمریکا هیچ‌گاه در دشمنی با ما کوتاه نیامده و ملاحظه آقایان را نیز نمی ‌کند.

حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به ویژگی های شخص رییس جمهور تأکید کرد: رییس جمهور باید فردی شجاع باشد، به بیگانه دل نبندد و تولید داخلی را رونق ببخشد.

وی لازمه صادر کردن انقلاب به دیگر نقاط جهان را شناخت انقلاب و سیاست از سوی خودمان دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر پایه ولایت و مردمی بودن شکل گرفته است، نباید مردم را از دست داد اگر این مردم جلوی نظام بایستند دیگر چیزی نداریم باید آسیب‌ها را شناخت و اصلاح کرد./9457/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات