۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۴۹۹۰۶۴
حماسه ۹۶/ همزمان با آغاز انتخابات؛

حضور ​مسؤولان هرمزگانی همپای ملت ایران در انتخابات

مسؤولان ارشد استان هرمزگان لحظاتی قبل، همپای ملت ایران و در نخسین ساعات آغاز انتخابات، رأی خود را به صندوق انداحتند.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان هرمزگان و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا امروز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه همزمان با سایر استان‌ های کشور در حال برگزاری است و حجت الاسلام سیدروح الله صدرالساداتی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و جاسم جادری استاندار هرمزگان به همراه معاونین و خبرنگاران در نخستین دقایق شروع فرایند رای گیری، با حضور در مسجد قدس، رای خود را در صندوق انداختند.

استاندار هرمزگان پس از انداختن رای خود در صندوق، در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن تجلیل از شور و اشتیاق مردم و تشکیل صف برای شرکت در انتخابات، گفت: امروز برای ملت ایران، روز بزرگی است.

وی، حضور پرشور مردم استان هرمزگان در دقایق آغازین انتخابات را نشان دهنده شعور سیاسی بسیار بالا و حساسیت آنها برای انتخاب آگاهانه و اصلح است.

جادری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند: «برای انجام کار خیر مردم باید بشتابند»، افزود: مرزداران خطه نیلگون خلیج فارس نیز امروز به منظور لبیک گویی به اوامر ولی امر مسلمین جهان از دقایق نخست خود را به محل اخذ رای رسانده و برای خلق حماسه ای به یادماندنی آماده اند.

استاندار هرمزگان در خاتمه ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات، عنوان کرد: همه مردم باید پای صندوق های رای حاضر شوند و با انتخاب کاندیداهای اصلح در عمران و آبادانی کشور و شهر و روستاها مشارکت فعال داشته باشند.

وی با اشاره به حضور مردم استان هرمزگان در عرصه های مختلف دفاع از اصول و ارزش های انقلاب و نظام، بیان کرد: امروز نیز مردم ما با حضور آگاهانه و خلق حماسه ای پرشور، برگ زرین دیگری را در تاریخ انتخابات به ثبت خواهند رساند.

جادری با دعوت از مردم هرمزگان برای حضوری با شکوه و حداکثری در انتخابات عنوان کرد: امروز از روزهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ ایران اسلامی است که بی شک ملت بزرگ ایران در این روز حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: مردم سالاری دینی از اصول اساسی و بنیادین نظام جمهوری اسلامی ایران است که این اصل بنیادین در طول بیش از ۳۸ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره با برگزاری انتخابات انعکاس یافته و محقق شده است.

استاندار هرمزگان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در تعیین سرنوشت و مسیر حرکت کشور در طول چهار سال آتی بسیار مهم برشمرد و افزود: از مردم شریف، مومن و انقلابی هرمزگان می خواهیم با مشارکت حداکثری در این انتخابات، حماسه ای دیگر خلق و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی همگام با مردم سراسر ایران اسلامی رقم بزنند.

وی گفت: با تلاش های ستاد انتخابات استان، تمامی امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت در هرمزگان فراهم شده و شعب اخذ رای در این روز آماده حضور حداکثری آحاد مختلف مردم در سراسر استان هرمزگان هستند.

100 هزار نفر در هرمزگان از ابتدای رای گیری پای صندوق ها حضور یافتند
 
بهروز اکرمی رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان نیز صبح جمعه در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رای در مسجد قدس بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد خلق حماسه ای بزرگ و پرشور از مردم هستیم که از ساعات اولیه آغاز رأی گیری با حضور خود سبب رقم زدن روز تاریخی دیگری در دفتر انقلاب اسلامی ایران شده اند.

وی با تقدیر از رسانه ها و تلاش هایشان در جهت پوسس و انعکاس این رویداد ملی و بزرگ، افزود: باید از تمامی رسانه ها که از ماه ها قبل تا امروز همگام با مسؤولان و عوامل اجرایی در اطلاع رسانی و دعوت مردم برای حضور در انتخابات فعالیت داشته اند، تقدیر کنم .

اکرمی با اشاره به اینکه هنوز ساعات اندکی از آغاز رأی گیری نگذشته است شاهد حضور ۱۰۰ هزار نفری در پای صندوق های رأی بوده ایم که این موضوع نشان دهنده اهمیت انتخابات و سرنوشت شان برای تمامی هرمزگانی هاست.

رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان بیان داشت: هزار و ۴۷۴ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در استان هرمزگان فعال شده است و تا ساعات پایانی اخذ رای فعال خواهند بود.

وی عنوان کرد: مردم اخبار دقیق و اطلاعیه های وزارت کشور را از طریق صدا و سیما و خبرگزاری ها پیگیری کنند و به اخبار غیر رسمی هیچگونه توجهی نداشته باشند. انتشار هر خبری خارج از مجاری رسمی فاقد ارزش است.

اکرمی در پایان گفت: امیدوارم مردم به این حضور گسترده خود ادامه داده و رأی خود را به ساعات آتی موکول نکنند و سبب ثبت برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شوند./202/851/ب1

ارسال نظرات