۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۴۹۹۰۷۷
حماسه ۹۶/ آیت الله علما:

برگزاری انتخابات پرشور نشانه عزت انقلاب اسلامی است

آیت الله علما دقایقی پیش با حضور در مسجد جامع کرمانشاه رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: برگزاری انتخابات پرشور نشانه عزت انقلاب اسلامی است.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دقایقی پیش با حضور در مسجد جامع کرمانشاه رأی خود را به صندوق انداخت.

همزمان با آغاز انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا، امام جمعه کرمانشاه نیز در پای صندوقهای اخذ رأی حضور یافت.

آیت الله علما در حاشیه برگزاری انتخابات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه برگزاری انتخابات پرشور را نشانه عزت انقلاب دانست و بیان داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی بوده و مردم با حضور در پای صندوق های اخذ رأی با آرمانهای انقلاب تجدید پیمان می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: برگزاری انتخابات پرشور و مشاهده خیل عظیم مردم در عرصه انتخابات، ترس و وحشت دشمنان را دوچندان کرده و عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ آنها می کشد.

امام جمعه کرمانشاه وجود این آزادی و امنیت را حاصل مشارکت مردم در عرصه های سرنوشت ساز کشور دانست و اظهار داشت: مردم در تمام برهه های زمانی پای آرمان های انقلاب ایستاده اند،‌حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح حقی است که از جانب شهدا بر گردن یکایک مردم قرار دارد.

گفتنی است، رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز به همراه آیت الله علما در پای صندوق اخذ رأی حاضر شد و رأی خود را در صندوق انداخت./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات