۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۰۴۸۵۸
امام جمعه معمولان مطرح کرد؛

انس با قرآن بهترین عامل مصون سازی نسل جوان در برابر آسیب های اجتماعی

امام جمعه معمولان با بیان اینکه مهم ترین ویژگی شب قدر نازل شدن قرآن است، گفت: در سایه انس با قرآن و عمل به تعالیم این کتاب آسمانی زمینه رشد و تعالی در جامعه را می توان فراهم کرد.
قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام احمد حکیمی گیلانی، امام جمعه معمولان، ظهر امروز در محفل نورانی انس با قرآن کریم که با حضور سفیران نور در شهر معمولان برگزار شد، قرآن را کتاب هدایت و تعالیم قرانی را چراغ راه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مهم ترین ویژگی شب قدر نزول قرآن است، افزود: با تدبر در آیات و تعالیم قرآنی می توان راه درست را انتخاب کرد و با الگوگیری از سبک زندگی قرآنی در جهت رشد و تعالی جامعه گام برداشت.

امام جمعه معمولان با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه امروز، عنوان داشت: دور بودن از سبک زندگی اسلامی و عمل نکردن به دستورات قرآنی موجب غفلت و فریب ظاهر زندگی خوردن شده است.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری نسل جوان در برابر توطئه های فرهنگی غرب، خاطرنشان کرد: بهره مندی از تعالیم قرآنی، بیان آیات و تبیین ارزشها راه بصیرت بخشی و آگاه سازی نسل جوان است.

حجت الاسلام حکیمی گیلانی با تأکید بر اینکه باید به معارف قرآن کریم اهمیت داد و آیات قرآن را درک کرد، گفت: عمل به معارف قرانی سعادت دنیا و آخرت انسان را تأمین می کند.

وی رمضان را بهار قرآن خواند و گفت: این ایام بهترین فرصت برای انس با کلام وحی است، با ترویج و تبیین این مهم باید در جهت بهره مندی از تعالیم قرآنی عمل کرد.

حجت الاسلام حکیمی کیانی اظهار داشت: نهادینه سازی ارزشها در جامعه که راه مقابله با توطئه های فرهنگی غرب و مصون سازی نسل جوان در برابر آسیب های اجتماعی است، عمل به دستورات قرآن و انس با این کتاب آسمانی است./9459/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات